Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:13:57 GMT

اعلام نتايج انتخابات شوراي شهر صدرا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۸۹۱۰

فرماندار شهرستان شيراز نتايج انتخابات شهر صدرا را اعلام و اضافه كرد كه اين نتايج بايد به تائيد هيات نظارت برسد.

به گزارش ايسنا، حيدر عاليشوندي يكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: كار شمارش و تجميع آراي انتخابات شوراي اسلامي شهر صدرا به پايان رسيده و نتيجه نهايي آن مشخص شده است.

وي با بيان اينكه موضوع رسيدگي به اعتراضات در دستور كار قرار دارد، گفت: اين ليست بايد به تاييد هئيت نظارت بر انتخابات نيز قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاليشوندي گفت: براساس آراي شمار شده، رحمان چوبينه با 4677 راي، حسام پرواز دواني با 3637 راي، شهرام ملك‌زاده با 3475 راي، خسرو رزمجويي با 2688 راي، حميدرضا صادقي با 2638 راي، مسعود رحيمي با 2371 راي و مهدي كشاورزي با 2088 راي به عنوان اعضاي اصلي شوراي اسلامي صدرا بيشترين تعداد آراء را كسب كرده‌اند.

فرماندار شيراز گفت: علي‌رضا فريدوني با 1828 راي، كاظم قائدي با 1713 راي، عبدالرضا اتحادپور با 1544 راي، ابوالحسن گودرزي با 1516 راي و آرش جوكار با 1505 راي، اعضاي علي‌البدل شوراي صدرا خواهند بود.

به گزارش ايسنا، در پايان انتخابات شهر صدرا جمعي از كانديداها با مراجعه به هيات‌هاي اجرايي و نظارت شهرستان شيراز و استان فارس، به نتايج انتخابات در اين شهر اعتراض كردند.

درخواست معترضان به انتخابات شهر صدرا قرار است طي روزهاي آينده توسط اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات شهرستان شيراز و استان فارس مورد بررسي قرار گرفته و نتايج بررسي‌ها اعلام شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است