Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد تاکید کرد: به نظر من زیر گذر بهارستان باید پر شود و هر زمانی که جلوی ضرر را بگیریم منفعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم کوشکی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را خواهم کرد که این دوره از شورای شهر خرم آباد به حاشیه کشیده نشود اظهار اشت: از تمام تجربیات گذشته در این رابطه استفاده خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای دوره چهارم بهترین عملکرد را داشت

وی با بیان اینکه شناخت کافی و لازم را از نیروهای شهرداری دارم عنوان کرد: به طور حتم با استفاده از ظرفیت های موجود می توانیم اثر گذار باشیم.

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد دوره چهارم شورای شهر خرم آباد بیان داشت: با وجود پراکندگی های کاری که در شورا وجود داشت این دوره از شواری خرم آباد بهترین دوره بود و بیشترین کارهای عمرانی در دوره چهارم شورای شهر خرم آباد صورت گرفت.

کوشکی مهم ترین برنامه خود را توجه به برنامه های فرهنگی و ایجاد فرهگسرا در خرم آباد عنوان کرد و گفت: همچنین توجه به حوزه گردشگری از دیگر اولویت های مدنظر در شورای شهر خرم آباد خواهد بود.

وی با اشاره به معرفی خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر برگزیده در حوزه گردشگری بیان داشت: این امر به دلیل آداب، رسوم، فرهنگ خوب و غنی و همچنین مهمان نوازی مردم خرم آباد بوده است.

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای معرفی خرم آباد به عنوان یک شهر گردشگر پذیر مطلوب گفت: ایجاد زیرساخت های زیربنایی، آسفالت معابر، برپایی چادرها برای اسکان مهمانان نوروزی، حضور و فعالیت مطلوب نیروهای شهرداری و همچنین فعالیت مطلوب سازمان های مردم نهاد در این زمینه بسیار تاثیر گذار بود.

کوشکی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر خرم آباد تصریح کرد: به طور حتم با وجود این ظرفیت ها، خرم آباد می تواند به یکی از شهرهای گردشگر پذیر ایران و حتی جهان تبدیل شود.

روند اجرای پروژه «برج های دو قلو» کند است

وی با تاکید بر اینکه کارهای خوب و اساسی در شهر خرم آباد صورت گرفته است ادامه داد: اگر به طور مثال پروژه آبشار طلایی، پارک مینیاتوری و ... در شهر تکمیل شوند زمینه توسعه شهری خرم آباد فراهم می شود و البته در این رابطه باید دستگاههای دیگر مانند میراث فرهنگی، استانداری و ... نیز همکاری لازم را داشته باشند.

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پرداخت عوارض از سوی مردم خرم آباد به شهرداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهر خرم آباد وابسته به عوارض است و به درآمدهای دولتی متکی است و این امر نیز بدترین حالت ممکن است.

کوشکی بر ضرورت پرداخت عوارض از سوی مردم تاکید کرد و گفت: همچنین باید زمینه سرمایه گذاری در خرم آباد، اجرای پروژه های شهری، ایجاد مراکز خرید و ... در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه برج های دو قلو در شهر خرم آباد افزود: متاسفانه روند اجرای این پروژه متوقف و کند شده است و می طلبد که اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه در خرم آباد صورت گیرد.

باید زیر گذر بهارستان متوقف شود

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه زیر گذر بهارستان در جنوب شهر خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: از همان ابتدا مخالف اجرای این پروژه بودم چرا که این قسمت از شهر مرکز ثقل آب های سطحی است و باید قبل از اجرای این گونه پروژه ها فکری برای جمع آوری آب های سطحی در این منطقه صورت می گرفت.

کوشکی با تاکید بر اینکه احداث زیر گذر دیگر منسوخ شده و باید اقدامات لازم را برای احداث رو گذر در شهر انجام داد افزود: به نظر من این زیر گذر باید پر شود و هر زمانی که جلوی ضرر را بگیریم منفعت است.

وی با بیان اینکه اگر عرض بلوارهای محل احداث زیر گذر کم شود دیگر نیازی به احداث زیر گذر نیست و تا ۵۰ سال دیگر ما مشکل ترافیک نخواهیم داشت گفت: در این راستا پیشنهاد من در این رابطه این بوده که از سمت ساحلی تمدن و کنار پارک شاپوری خیابان تداوم یابد و به فرودگاه وصل شود.

برنامه ریزی برای جمع آوری و هدایت آبهای سطحی

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فروش بیمارستان شهدای عشایر به قرارگاه خاتم بدون هماهنگی با شورای شهر گفت: من از این موضوع در صحن علنی شورا نیز انتقاد کردم که چرا باید بیمارستان بدون هماهنگی با شورا به قرارگاه خاتم واگذار شده است چرا که این امر ارائه خدمات درمانی به مردم را با مشکل مواجه می کند و مردم به آن دسترسی ندارند.

کوشکی همچنین یکی دیگر از اولویت های خود را توجه به ورزش همگانی در شهر خرم آباد عنوان کرد و افزود: همچنین بحث جمع آوری آب های سطحی در سطح شهر با ایجاد یک کمربند در کنار کوه پایه ها و هدایت آب های سطحی از این طریق از دیگر برنامه ها و اهداف مدنظر خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی رضوی در بخش‌های مختلف مشخص شدند.

در جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی و عشایری آسمان هشتم که به تازگی برگزار شد، استعدادهای جوان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند و برگزیدگان در گروه‌های سنی مختلف و همچنین در بخش‌های انفرادی معرفی شدند.

در این جشنواره، گروه‌های سرود و نمایش‌های میدانی و خیابانی از سراسر کشور حضور داشتند و با اجراهای خود، هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش برگزیدگان هر بخش به شرح ذیل است:

* برگزیدگان بخش سرود:

در گروه دختران زیر ۱۵ سال، گروه سرود مثاق از روستای اکرم آباد استان یزد به مقام اول دست یافت.

در گروه دختران بالای ۱۵ سال، گروه سرود احسان از روستای حاجی آباد استان چهارمحال و بختیاری برنده شد.

در گروه پسران زیر ۱۵ سال، گروه سرود طپش از روستای همت آباد استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

در گروه پسران بالای ۱۵ سال، گروه سرود نوای موعود از روستای سالار آباد استان خراسان رضوی به مقام اول رسید.

* مربیان برگزیده:

مهدی نظری از استان چهارمحال و بختیاری

حسین صیادی از استان خراسان رضوی

حسین نصیری از استان البرز

* برگزیدگان بخش نمایش:

گروه نمایش پناه از استان خوزستان، گروه نمایش ضامن از استان چهارمحال و بختیاری، و گروه نمایش سفر به خورشید از استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان گروه‌های برتر شناخته شدند و جوایزی دریافت کردند.

* برگزیدگان بخش انفرادی:

بهترین بازیگر مرد به صورت مشترک به رضای خروجیان و حسین گلچین تعلق گرفت.

بهترین بازیگری زن، مریم آل احمدی و مرضیه کریمی به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

بهترین موسیقی متن توسط مصطفی نظری برای نمایش ما و محله ارائه شد.

* جوایز ویژه:

بهترین طرح و ایده به مرتضی کاکا برای نمایش پناه آخر اهدا شد.

بهترین طراحی صحنه به روح الله افتتاحی برای نمایش ضامن تعلق گرفت.

بهترین طراحی لباس به رضا خروجیان برای نمایش این بار می برند که ... اعطا شد.

بهترین طراحی بروشور به مجتبی رحیمی شهواری برای نمایش بلیط چهارنفره و محمد حسن آقابابائی برای نمایش ضامن داده شد.

این رقابت‌ها در روستای کردر رضوی از توابع استان بوشهر برگزار شد و به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر 6087740 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است