Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:30:16 GMT

تکلیف دوناروما در آث میلان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۹۰۱۵

تکلیف دوناروما در آث میلان مشخص شد

روسونری ریسک مجانی از دست دادن دروازه‌بان ملی پوش خود را به جان خریده است.

به گزارش مشرق، گویا باشگاه میلان با جان لوئیجی دوناروما سر لجبازی دارد و می‌‌خواهد او را تا آخرین روز قراردادش نگه دارد ولو به قیمت از دست دادنش در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد و بدون کسب حتی یک یورو.

مارکو فاسونه مدیر اجرایی باشگاه میلان درباره آینده دروازه‌بان 18 ساله تیمش که گفته می‌شود مشتریانی مانند رئال مادرید و یوونتوس دارد و قراردادش هم تابستان سال آینده منقضی می‌شود، به شبکه تلویزیونی میلان گفت: تا حدودی حدس می‌زدم که این اتفاقات رخ دهد و باید بگویم که این اتفاق ناگهانی رخ نداده چون در دو ماه اخیر من حرف‌های متناقض زیادی از مینو رایولا(مدیر برنامه‌های دوناروما) شنیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به ما می‌گفت:«شما از ما انتظار پاسخ دارید؟ هنوز خیلی زود است. ما به زمان نیاز داریم تا پروژه باشگاه میلان را ارزیابی کنیم». ما به هر آنچه که دوناروما به من گفته بود عمل کردیم.

فاسونه ادامه داد: دوناروما به من گفت «می‌‌خواهم در میلان بمانم و قصد رفتن ندارم». یک چیز این ماجرا واقعاً تلخ است و آن این بود که اگر آنها در رفتارشان هرچند قانونی، اخلاق را مدنظر نگرفتند. دوناروما اگر می‌‌خواهد برود، در پایان فصل آینده آزاد خواهد بود که برود. دوناروما اینجا می‌ماند و فصل آینده هم اینجا خواهد بود. اگر باشگاهی خواهان جذب اوست باید ارزش واقعی او را بپردازد و گرنه او اینجا خواهد ماند.

گفته می‌شود که منشأ اختلافات دوناروما و باشگاه میلان بر سر یکی از شروط این دروازه‌بان ایتالیایی بوده است. دوناروما از باشگاه میلان خواسته بود که قرارداد جدید او به گونه‌ای تنظیم شود که اگر میلان فصل آینده هم سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفت اجازه ترک روسونری را داشته باشد. میلان اما این شرط را نپذیرفت و برای دوناروما ضرب‌الاجلی برای روشن کردن تکلیف باشگاه برای تمدید قراردادش تعیین کرد که از سوی این دروازه‌بان جوان نادیده گرفته شد و همین موضوع نارضایتی مقامات روسونری را به همراه داشت، طوری که آنها برای مشخص شدن موضع دوناروما شخصاً با وی تماس گرفتند و این کار آنها خشم مینو رایولا را در پی داشت. اکنون به نظرمی‌رسد که طرفین به جای مذاکره وارد فاز لجبازی شده‌اند، طوری که نه رایولا حاضر است زمینه تمدید قرارداد دوناروما را با میلان فراهم کند نه این باشگاه حاضر است راه سنگربان دوم تیم ملی ایتالیا را برای ترک سن‌سیرو هموار کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت