Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، در‌خصوص وضعیت بزرگزاه سهند ـ تبریز، اظهار کرد: بزرگراه سهند ـ تبریز ازجمله پروژه‌هایی است که در مورد آن صحبت‌های زیادی با وزیر راه‌‌ و‌‌ شهرسازی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مدام از وزیر راه‌ و‌ شهرسازی سؤال کرده‌ایم که چرا با تمام قول‌ها و وعده‌ها همچنان هیچ اقدامی در‌خصوص آن انجام نگرفته است، افزود: بزرگراه سهند ـ تبریز ازجمله مسیرهای شاهرگ در استان بوده که روزانه چند هزار جمعیت از سهند به تبریز و بالعکس تردد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موقعیت شهر جدید سهند، گفت: با توجه نزدیکی شهر جدید سهند به تبریز و اینکه محل کار ساکنان شهر جدید سهند در تبریز بوده، شهر صرفاً به محل خوابگاه ساکنین تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این مسائل، رفت و آمد ساکنین شهر جدید سهند به تبریز، منجر به ایجاد بار ترافیک سنگین می‌شود به‌طوری‌که این ترافیک در آن منطقه بسیار خطرآفرین شده و میزان تصادفات را بسیار بالا برده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین ایجاد شده در جاده تبریز- سهند وقت زیادی از مسافران می‌گیرد و از این رو نمایندگان مردم تبریز طبق مطالبه و نیاز مردم چند بار از وزیر راه علت توقف این پروژه را جویا شدند.

وی با اشاره به قول مساعدت وزیر راه در رابطه با اجرای پروژه بزرگراه تبریز ـ‌ سهند در اسرع وقت، ادامه داد: در سال 93 قول اجرای پروژه را از دولت یازدهم گرفته بودیم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و دوباره در سال 94 وعده وعیدها در رابطه با آن داده شد که همچنان وعده توخالی بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری بحث استیضاح سال گذشته وزیر راه‌ و‌ شهرسازی، بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی در روز استیضاح برای بار چندم قول اجرای آزادراه تبریز ـ سهند را داد اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

وی با تاکید به مطالبه مردم در خصوص اجرای آزاد راه تبریز ـ سهند و همچنان در خطربودن جان هموطنان در این مسیر، افزود: به عنوان نماینده و خادم مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر راه و دست اندرکاران مجموعه راهسازی درخواست می‌کنم موضوع آزادراه تبریز ـ سهند را جدی بگیرند و جان مردم را شوخی نگیرند.

سعیدی تاکید کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی در صورت جلسه به نمایندگان استان از سال 94 فقط قول داده‌اند که همه، میزان عملی شدن قول‌هایشان را می‌بینند و نیازی به یادآوری من نیست.

وی افزود: آقایان بیایند و توضیح عمل به قول‌هایشان در این چند ساله را بدهند و پروژه‌ها را از سر خود وانکنند بلکه توجه به میزان اهمیت پروژه داشته باشند، زیرا بزرگراه تبریزـ سهند یک پروژه ملی است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام