Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با افتتاح بیست و پنجمین فرستنده دیجیتال در استان ۶۰۰ هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد ثقفی ظهر امروز در مراسم افتتاح فرستنده دیجیتال روستای سرچاه تازیان بیرجند اظهار داشت: فرستنده دیجیتال در منطقه سرچاه تازیان بیست و پنجمین فرستنده دیجیتال در استان است که امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افتتاح این فرستنده دیجیتال 80 درصد جمعیت خراسان جنوبی را زیر پوشش قرار دادیمافزود: در برنامه‌های سال گذشته سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی قرار بود پوشش به 90 درصد برسد اما به دلیل کمبود اعتبارات این امر محقق نشد.

مدیرکل صداو سیمای خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های سال گذشته باید 8 فرستنده دیجیتال دیگر در هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد که مجموع جمعیت برخوردار استان بیش از 82.5 درصد می‌رسد اما این میزان برای ما پوششی ایده‌آل نیست.

ثقفی افزود: به لحاظ تجهیزات و دستگاه‌های فرستنده مشکلی نداریم اما از لحاظ اعتبارات دچار مشکل هستیم چون در چند سال گذشته تخصیص خوبی به صدا و سیما داده نشده و ما از توسعه این پروژه‌ها عقب مانده‌ایم و همین میزانی که دیجیتال نصب شده است با کمک‌های مردمی بوده که جا دارد از مردم خراسان جنوبی قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: سال گذشته طبق توافق نامه‌ای که معاون استان‌های سازمان صدا و سیما با استانداری خراسان جنوبی داشتمقرر شد صدا و سیما تجهیزات لازم را برای 60 ایستگاه فراهم کند و استانداری هم اعتبارات لازم را برای زیرساخت‌ها فراهم سازد اما همچنان در بخش زیرساخت‌ها اعتبارات لازم در اختیار ما نیست.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: بیشتر استان‌های کشور به پوشش 90 درصدی رسیده‌اند اما در استان خراسان جنوبی به دلیل پراکندگی روستاها و کمی جمعیت با مشکلاتی مواجه هستیم و با 25 دستگاه دیجیتال توانسته‌ایم 600 هزار نفر از جمعیت مردم خراسان جنوبی را زیر پوشش قرار دهیم.

ثقفی افزود: ایستگاهی که امروز در سرچاه تازیان افتتاح شد یکی از ایستگاه‌های پر قدرت است چراکه می‌خواهد سیگنال را فراهم سازد و یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار سازمان صدا و سیما است این است که سیگنال‌ها را از طریق ماهواره به حداقل رسانده و از طریق زمین باشد.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت