Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده ها حاکی از آن است که سید محمدعلی افشانی استاندار فارس روز چهارشنبه 21 تیر به شهرستان خرامه سفر خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، 22 ماه پیش سید محمدعلی افشانی استاندار فارس به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استان در سفری 10 ساعته به شهرستان خرامه، تصمیم به بررسی مشکلات حوزه اقتصادی، زیربنایی، کشاورزی، راه، آموزشی، آب شرب و کشاورزی، گاز و سایر مشکلات شهرستان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشانی در جمع فعالان اقتصادی شهرستان گفته بود: خودتان تلاش کنید، کارآفرین باشید، این دولت فهیم ترین و با تجربه ترین مدیران را در کابینه خود دارد، با توجه به تجربه می گویم، خودتان برنامه ریزی کنید، منتظر دولت و بانک نباشید تا پیشرفت کنید.

اما نکته بعدی سفر استاندار فارس به شهرستان خرامه، مصوبات خاص این سفر بود؛ وی انتقال آب از سد درودزن از طریق لوله جهت آب شرب و صنعت شهرستان و پی گیری و تسریع در پروژه جاده خرامه نی ریز را به عنوان دو ماموریت اصلی به مسئولان ذی ربط ابلاغ کرد؛ دو ماموریتی که پس از 22 ماه هنوز رنگی به رخسار ندارد.

28 مصوبه دیگری که در آن از تامین علوفه و تسهیلات به دامداران و عشایر تا رفع مشکل زیست محیطی مجتمع دامداری شهرک ایثار یاد شده نیز قابل تامل است؛ کاش همان 28 مصوبه هم به سرانجام رسیده بود؛ آیا کشت برنج و محصولات آب بر در بالادست را ممنوع کردید؟ آیا ایستگاه هواشناسی را احداث کردید؟ آیا نمایندگی دارایی، ورزش و جوانان، کار، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد و محیط زیست را ارتقاء دادید؟

شنیده ها حاکی از آن است که سید محمدعلی افشانی استاندار فارس روز چهارشنبه 21 تیر به شهرستان خرامه سفر خواهد کرد، سفری که احتمالا هم بازدید، هم بررسی و هم مصوباتی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار محترم فارس؛ مردم مظلوم این شهرستان همیشه پذیرای خادمان ملت بوده اند و هستند اما انصاف و عدالت حکم می کند قبل از ردیف کردن مصوبات جدید، سری هم به مصوبات 2 سال پیش بزنید و به این عملکرد نمره دهید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز