Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@08:04:18 GMT

افتتاحیه دفتر آستان قدس رضوی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۷۸۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با حضور خادمین حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد.

حسن موحد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این دفتر در پی پیام و منشور هفتگانه مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی در راستای رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان جامعه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شناسایی محرومان و نیازمندان در تمامی حوزه‌ها و ارائه خدمات مرتبط به آنان را از مهمترین وظایف این دفتر دانست و گفت: جذب و گزینش خادمیاران در قالب دیگر وظایف مهم این دفتر تعریف شده است.

موحد به حضور ۲ کاروان از خدام رضوی در استان اشاره و بیان کرد: تاکنون دفتر آستان قدس رضوی در ۹ استان کشور افتتاح رسمی شده است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این استان بالاترین آمار بیکاری در کشور را دارد و قطعا با عنایت آستان قدس رضوی می توان زمینه ی اشتغال و کم کردم بیکاری در استان را فراهم آورد.

وی افزود: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فرد فرهیخته ای است که امید می رود با همت ایشان و به واسطه حمایت های آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین رییسی در جهت اشتغال این استان اقدامات مهمی انجام شود.

شهرستانی افزود: مردم شریف کرمانشاه از علاقمندان ویژه امام رضا (ع) بوده و افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه موجب دلگرمی مردم و انسجام خدمات در سطح استان خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه راهیان نور در ارتفاعات بازی دراز با سخنرانی سردار غلامحسین سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۶ صبح از دامنه ارتفاعات بازی دراز آغاز می‌شود و تا ارتفاعات و یادمان شهدا در قله این ارتفاعات ادامه دارد حاج صادق آهنگران به مداحی خواهد پرداخت.

مراسم دیگری نیز با سخنرانی محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه در حرم احمد ابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6099035

دیگر خبرها

  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان