Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@03:46:38 GMT

استقرار تیم گمرک در راه آهن یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۹۹۰۱

استقرار تیم گمرک در راه آهن یزد

تین‌نیوز |

در جهت رونق اقتصادی ونظارت بیشتر بر روی کالاهای وارداتی و صادراتی، تیم نظارتی گمرک در راه آهن یزد مستقر می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی مدیر کل راه آهن یزد گفت: با توجه به سیاست ها واهداف کلان راه آهن و در راستای جذب بارهای انبوه، بهبود ورونق اقتصادی ونظارت بیشتر بر روی کالاهای وارداتی و صادراتی، تیم گمرک یزد در محل اداره کل مستقر خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه راه آهن یزد در مرکز کشور ونقطه اتصال کریدور شمال جنوب و شرق و غرب کشورواقع شده ، برای سرعت بخشی به روند ورود وخروج کالا ، می توان از پتانسیل های صنعت ریلی استان استفاده موثر کرد.

وی عنوان کرد: به منظور دسترسی گمرک یزد به ناوگان ریلی، بایستی ۸ کیلومتر خط فرعی در محدوده شهرک صنعتی یزد احداث شود، بطوریکه با اتصال به ناوگان ریلی پیش بینی می شود سالیانه بالغ بر۴هزارو ۲۰۰کانتینر بوسیله قطار حمل و با برنامه ریزی مدون، این حجم انتقال به میزان قابل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

مدیر کل راه آهن یزد گفت: درحال حاضر مقادیری کالا از قبیل کاشی و سرامیک، مواد شوینده، رول های پلاستیکی ، چینی آلات وروغن های صنعتی از خطوط بازرگانی ایستگاه یزد بارگیری وبه کشورها آسیای میانه حمل می شود که با رایزنی با تجار در صدد جذب وترانزیت هرچه بیشتر این کالاها هستیم.

همچنین به منظور تکریم ارباب رجوع وخدمت رسانی به مسافران، پروژه محوطه سازی ایستگاه میبد در دستور کارراه آهن یزد قرار گرفت.

سید مصطفی داودی در این باره گفت: محوطه ورودی ایستگاه میبد به مساحت ۹ هزار متر مربع است که تاکنون ۲۰هزار و۲۰۰متر خاک ریزی و۵۰۰متر جدول گذاری شده است که پس ار اتمام فاز اول، فازدو دوم آن شامل فضای سبز، تاسیسات، آسفالت و زیباسازی محوطه ، آغاز خواهد شد .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم