Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،همایون یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع‌های اخیر کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران بیان داشت: بر این مساله تاکید داریم که باید کار واگذاری گروه ملی فولاد ایران با طی کامل مراحل قانونی انجام شود.
وی با اشاره به پیگیری جدی مشکلات کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: چند روز گذشته در جلسه‌ای با مدیرکل بانک ملی ایران در خصوص مشکلات گروه ملی فولاد به تفصیل صحبت شد تا حقوق معوقه کارگران و کارکنان این کارخانه پرداخت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی اذعان داشت: مدیرکل بانک ملی ایران قول پرداخت حقوق کارگران گروه ملی فولاد را داده و در این زمینه 2 روز گذشته پولی از جانب بانک ملی به حساب گروه ملی فولاد واریز شده و قرار است تا در یک یا دو روز آینده حقوق کارگران و کارکنان پرداخت شود.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز بانک ملی هیچ اقدامی نسبت به واگذاری گروه ملی فولاد به بخش خصوصی انجام نداده، اما به دنبال آن هستند تا این کار انجام گیرد و گروه ملی فولاد ایران به بخش خصوصی واگذار شود.
وی اظهار داشت: بر این مساله تاکید داریم که باید کار واگذاری گروه ملی فولاد ایران با طی کامل مراحل قانونی انجام شود، واگذاری گروه ملی به بخش خصوصی نیاز به بررسی دارد و باید زیرنظر واحدهای بازرسی کننده این کار صورت بگیرد.
همایون یوسفی اذعان کرد: در حال حاضر بحث واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی مشخص نیست و در این زمینه نامه‌ای نوشته‌ایم تا کار واگذاری متوقف شود و پس از مشخص شدن روال قانونی کار، شاهد اجرایی شدن آن باشیم.
انتهای پیام/گ

پیگیری پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست سه جانبه نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران که به میزبانی خانه کارگر استان یزد و همزمان با هفته کارگر برگزار شد برخی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران استان در زمینه‌های معیشت، بیمه، مسکن و فعالیت اعضای تشکل‌های کارگری مطرح شد.   در این جلسه مقرر شد آنچه در استان قابل حل و رفع است انجام و آنچه نیازمند پیگیری در تهران است از طریق نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استان پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است