Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی‌راد در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن، خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تسریع در پروژه آزادراه خرم‌آباد به اراک و راه آهن دورود به خرم‌آباد شد.


وی، روکش آسفالت راه‌های اصلی، تعریض ، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی خرم‌آباد، چگنی، سپیددشت، زاغه و بیرانشهر، راه خرم‌آباد به شاهیوند، ۴ خطه خرم‌آباد به سپیددشت، احداث دوربرگردان روستای رباط ، احداث پل تنگ هفت و پل روستای دارایی را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در این جلسه قول مساعد داد در سال‌جاری روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی استان به‌طور کامل انجام و در آینده نزدیک دوربرگردان روستای رباط احداث شود و پل هوایی عابر پیاده هم در صورت رفع مشکلات فنی نصب شود.


علیخانی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز هم قول مساعد داد در سال‌جاری ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی بهسازی و آسفالت شوند.


وی درباره بهسازی و آسفالت راه روستایی ترس و پل تنگ هفت منطقه پاپی و جاده دسترسی و پل ارتباطی روستای دارایی در آینده نزدیک قول مساعد داد.


به گزارش ایسنا در این جلسه تسریع در پروژه آزادراه خرم‌آباد - اراک و راه آهن دورود – خرم‌آباد، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی خرم‌آباد، چگنی، سپیددشت، زاغه و بیرانشهر، تسریع در روند احداث ۴ خطه خرم‌آباد –سپیددشت، احداث دور برگردان روستای رباط، احداث پل تنگ هفت منطقه پاپی، احداث پل روستای دارایی مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی