Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:42:01 GMT

ثبت نام بیش از 1000 مبلغ در سامانه سجام

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۸۲۲۲

ثبت نام بیش از 1000 مبلغ در سامانه سجام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان پیرامون آخرین وضعیت ثبت نام سامانه سجام و طوبی در استان سمنان گفت : یک هزار و ۵۵۰ مبلغ شامل ۸۶۱ مبلغ، ۴۳۷ مبلغ حوزوی و ۲۵۲مبلغ سنتی تا کنون در سامانه سجام ویژه اعزام مبلغان استان سمنان در هشت شهرستان ثبت نام کردند که تقریبا همه مبلغان استان سمنان را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه جامع اعزام مبلغ موسوم به سجام در واقع زیرساختی بر خط برای ثبت اطلاعات مبلغ، زمان اعزام، مکان اعزام، موارد مربوط به اعزام، موضوعات سخنرانی و ... است که این امکان را به سازمان تبلیغات اسلامی می دهد تا از اعزام دو روحانی به یک روستا و در ازای آن بدون روحانی ماندن یک روستای دیگر جلوگیری کند همچنین سجام امکان رصد فعالیت مبلغان، امتیاز دهی به آنها و همچنین انسجام بیشتر امر اعزام را فراهم می آورد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره سامانه طوبی ویژه دریافت کد ملی تبلیغ برای مداحان، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی اسلامی و ... نیز، توضیح داد: یک هزار و ۷۶۸مداح در استان شناسایی شده اند که از این تعداد یک هزار و ۵۵۰ نفر در سامانه طوبی ثبت نام کرده و اطلاعات یک هزار و ۱۲۶ نفر تا کنون تائید و کد ملی تبلیغ دریافت می کنند که در واقع مجوزی برای فعالیتشان محسوب می شود.

روحانی نژاد بیان کرد: یک هزار و ۴۳۷ هیئت مذهبی نیز در استان سمنان وجود دارد که ۳۶۸ هیئت تا کنون در این سامانه ثبت نام کردند و اطلاعات ۳۰۲ هیئت به تائید رسیده و همچنین پرونده مابقی هیئت ها در دست بررسی است.

وی افزود: ۷۲کانون فرهنگی و مذهبی نیز در استان وجود دارد که تا کنون ۳۶واحد در سامانه طوبی ثبت اطلاعات کردند که اطلاعات ۲۸ موسسه فرهنگی تائید شده است درباره انجمن های اسلامی نیز باید گفت ۲۲ انجمن در استان فعالیت دارند که ۱۱ مورد آنها در سامانه طوبی ثبت اطلاعات کرده و ۹ انجمن مورد تائید قرار گرفته و کد ملی تبلیغ دریافت کرده اند.

روحانی نژاد بیان کرد: سامانه طوبی می تواند مکانی برای ثبت اطلاعات هیئت های مذهبی، کانون ها و موسساتی باشد که پس از ثبت اطلاعات در این سامانه می توانند تحت پوشش خدمات تبلیغات اسلامی مانند اخذ معرفی نامه، دوره های آموزشی، اردوها آموزشی، طرح های ابلاغی از مرکز و ... قرار گیرند که طبیعتا در صورت عدم انجام این ثبت نام هیچ خدماتی به آنها تعلق نخواهد گرفت و از امکانات تبلیغات اسلامی نیز محروم می شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هیئت های مذهبی و تشکل های دینی و حتی مداحان باید اهمیت سامانه طوبی را درک کنند، افزود: از رسانه ها می خواهیم تا درباره مزیت های این سامانه جامع اطلاعات تبلیغی اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام / ه


ثبت نام یک هزار و ۵۵۰ مبلغ در سامانه سجام سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد