Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: مردم و مسئولان این شهرستان تاخیر در روند ساخت بیمارستان قائم(عج) را نمی پذیرند و خواستار بهره‌برداری از این طرح بر اساس جدول زمان‌بندی اجرایی هستند.

حبیب مومیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به طور رسمی اعلام کرده که بیمارستان قائم(عج) تویسرکان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و مردم و مسئولان شهرستان خواستار تحقق این امر در زمان معین خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیمارستان قائم(عج) به عنوان یکی از طرح های مصوب سفر رییس جمهوری به استان همدان قرار بود تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد اما به دلیل افزایش تخت‌های این بیمارستان از امسال به 152 و بخش‌های تخصصی، زمان بهره‌برداری از این طرح به پایان سال جاری موکول شد.

مومیوند با اشاره به اینکه مردم شهرستان تویسرکان از مسوولان ارشد شهرستان انتظار دارند که زمان بهره برداری از بیمارستان قائم به طور مرتب تغییر نکند تصریح کرد: پیمانکار این طرح باید به روند اجرایی کار بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی شتاب ببخشد تا مسوولان شهرستان در نزد مردم بدقول نشوند.

این مسئول افزود: بیمارستان قائم(عج) پس از افتتاح یک بیمارستان مجهز است که بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان را رطرف می کند و حتی می تواند پاسخگوی نیازهای درمانی شهرستان‌های همجوار نیز باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بیمارستان قائم(عج) شهرستان تویسرکان مراحل اجرایی خود را در سال 87 آغاز کرد و قرار بود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان تا پایان سال 95 به بهره رداری برسد اما به دلیل افزایش تخت های بیمارستان و برخی بخش های تخصصی افتتاح آن ابتدا به نیمه اول سال 96 و سپس به پایان سال جاری موکول شد.

انتهای پیام/

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است