Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت قسط دوم بدهی به فدراسیون جهانی شطرنج تصریح کرد: حامی مالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان امروز مبلغ 200 میلیون تومان به فدراسیون پرداخت کرده است و فردا این مبلغ را به حساب فدراسیون جهانی واریز می کنیم تا قسط دوم بدهی تسویه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تامین قسط سوم بدهی به فدراسیون جهانی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت قسط سوم به ما کمک می کند در حال حاضر تنها 60 هزار دلار از این بدهی باقیمانده است که با همکاری مسئولان تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است؛بدهی فدرسیون شطرنج به فیده 120 هزار دلار بود که حامی مالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهانقسط دوم آن به مبلغ 60 هزار دلار به فدراسیون پرداخت کرده است.

هفته گذشته فدراسیون جهانی شطرنج بابت بدهی مسابقات قهرمانی زنان جهان که به میزبانی کشور مان سال گذشته برگزار شده بود، فدراسیون شطرنج را تعلیق کرد اما با رایزنی مسئولان مهلت دو هفته ای برای پرداخت بدهی گرفته شد.

انتهای پیام/

تامین قسط دوم بدهی فیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس وی آیندهوون با اختلافی جبران ناپذیر نسبت به تعقیب کنندگانش در لیگ هلند صدرنشین است و قرار است روز یکشنبه اولین قهرمانی خود را از سال 2018 به طور رسمی کسب کند.

ایندهوون با 84 امتیاز از 31 بازی، تنها با یک شکست در این فصل، 9 امتیاز کمتر از فاینورد مدافع عنوان قهرمانی و تیم دوم جدول دارند.

حتی اگر آنها سه بازی آخر خود را ببازند و فاینورد در همه آنها پیروز شود، تفاضل گلهای اختلاف زیادی دارد، زیرا پی اس وی آیندهوون با تفاضل گل +۳۰ شرایط بسیار ایده آلی دارد.

این تیم اکنون می‌تواند با 93 امتیاز، با رکورد قهرمانی آژاکس در سال 1972 برابری کند.
لوک دی یونگ، مهاجم آیندهوون، که به دنبال تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ است، با پاولیدیس یونانی، مهاجم آلکمار که 27 گل زده در این فصل دارد برابری می‌کند.

فیلیپسی‌ها که شش سال پیش برای بیست و چهارمین مرتبه قهرمان لیگ شدند، همچنان دومین تیم پرافتخار لیگ هلند هستند و در صورت این قهرمانی هم اختلافشان با آژاکس که ۳۶ قهرمانی در لیگ است همچنان غیرقابل دسترسی به نظر می‌رسد. 

پیتر بوش سرمربی باتجربه آیندهوون در گفتگوی خبری خودش دیروز گفت: اگر شما 9 امتیاز برتری دارید، بیشترین گل را در لیگ به ثمر می‌رسانید، بیشترین میزان خلق موقعیت در فصل را دارید و همچنین کمترین گل خورده را دارد و نحوه بازی کردنتان مورد رضایت خودتان و هواداران است، آن زمان است که ما خودتان را می‌توانید قهرمان قانونی لیگ بدانید.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان