Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری بحث واگذاری گروه ملی فولاد ایران، گفت: امیدواریم اقدامی انجام گیرد تا گروه ملی فولاد ایران بتواند فعالیت، پویایی و تولید خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و مشکلات کارگران و کارکنان این شرکت نیز حل شود.

همایون یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و پولی که از بانک ملی مرکز به گروه ملی داده شد، بخشی از معوقات پرسنل و کارگران گروه ملی فولاد ایران پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق وزارت امور اقتصاد و دارایی در حال پیگیری بحث واگذاری شرکت هستیم تا این کار با نظارت کامل انجام شود. در این زمینه همچنین مساله واگذاری را از طریق قوه قضاییه و سازمان بازرسی نیز پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم اقدامی انجام گیرد تا گروه ملی فولاد ایران بتواند فعالیت، پویایی و تولید خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و مشکلات کارگران و کارکنان این شرکت نیز حل شود.

یوسفی با اشاره به این‌که از طریق مراجع مختلف پیگیر حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران هستیم، اظهار کرد: مزایده‌ای برای واگذاری گروه ملی فولاد برگزار شده است تا متقاضیانی که قصد خرید کارخانه را دارند، مطلع شوند. در این زمینه ظاهرا یکی از متقاضیان، شرکت فولاد خوزستان است اما طبق قوانین هر متقاضی که برنده مزایده شود، کارخانه به آن واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معوقات کارگران و کارکانان گروه ملی بسیار زیاد بود اما اخیرا با پول‌هایی که از سوی بانک ملی پرداخت شد، بخشی از مطالبات پرداخت شده است و امیدواریم کارخانه به هرکسی که واگذار می‌شود نسبت به بهبود شرایط اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت