Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات بین المللی ریزپرنده فرانسه موفق به کسب مقام اول در بخش چالش مجازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تیم ریز پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر (AUTMAV) در مسابقات بین‌المللی ریز پرنده (IMAV۲۰۱۷) فرانسه موفق به کسب مقام اول در بخش چالش مجازی (VIRTUAL CHALLENGE) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از سوی دانشگاه ISAE و با همکاری دانشگاه ENAC از روز دوشنبه ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) تا پنج‌شنبه ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در شهر تولوز فرانسه برگزار شد.

حدود ۲۵ تیم دانشگاهی از کشورهای ایران، استرالیا، برزیل، چین، المان، انگلیس، هند، مکزیک، سنگاپور و چند کشور اروپایی در این مسابقات شرکت کردند.

هدف از این مسابقات آزمایش کردن راه حل‌های فنی جدید توسط تیم‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها است.

سرپرستی تیم AUTMAV دانشگاه صنعتی امیرکبیر را ابوالقاسم نقاش عضو هیات علمی دانشگاه برعهده داشت.

این دوره از مسابقات ریز پرنده فرانسه علاوه بر بخش‌های متداول داخل سالن (indoor) و فضای آزاد (outdoor) دارای بخش‌هایی چون Drone Parade (پرواز هماهنگ ریز پرنده‌ها) Virtual Challlenge (چالش مجازی) Record Breaking (شکستن رکورد) Treasure Hunt Challenge (کشف گنجینه) بوده است.

تیم ریز پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال ۲۰۱۱ تاکنون هر ساله در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب مقام‌های متعددی شده است بنابراین از سوی کمیته برگزار کننده این مسابقات در سال جاری چند بورسیه ثبت‌ نام به این تیم اعطا کرد.

دو روز اول این رویداد به بخش ارائه مقاله در کنفرانس اختصاص داشت که دو مقاله تیم AUTMAV دانشگاه در بخش کنفرانس این رویداد پذیرفته شد.

مسابقات سال آینده در شهر ملبورن استرالیا برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی امروز (پنجشنبه) به فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی نوشت که این اعتراض از سوی کمیته فلسطین دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس سازماندهی شده است. این کارزار از دانشگاه می‌خواهد روابط با دانشگاه‌ها و شرکت‌هایی را که در نسل‌کشی در غزه همدست هستند، قطع کند.

دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات گزارش داد که پلیس این کشور تظاهرات ضد اسرائیلی ده‌ها دانشجو در پاریس را بر هم زد، درحالیکه پس از چند روز اعتراضات مشابهی در محوطه‌های دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده شکل گرفته است.

اتحادیه دانشجویی دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس، تصمیم مقامات دانشگاه برای درخواست حضور پلیس را «تکان دهنده و عمیقا نگران کننده» خواند و تاکید کرد که این موضوع از چرخش به سمت اقتدارگرایی نشان دارد.

اعتراضات در پاریس متاثر از اعتراض‌های ضد صهیونیستی در سراسر دانشگاه های ایالات متحده در هفته گذشته است. در این اعتراض‌ها دانشجویان از موسسه‌های تحصیلی خود می‌خواهند روابط مالی با اسرائیل را قطع کنند و شرکت‌هایی که امکان جنگ این رژیم با حماس را فراهم می‌کنند، محروم نمایند.

در جریان اعتراض‌های شکل گرفته در دانشگاه‌های ایالات متحده صدها دانشجو در نقاط مختلف توسط پلیس بازداشت شدند.

پلیس بوستون حدود ۱۰۸ نفر را در کالج امرسون دستگیر کرده است. پیش از این، ۹۳ نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس برای حمایت از فلسطین بازداشت شدند.

معترضان و پلیس در دانشگاه تگزاس در شهر «آستین» نیز درگیر شدند که در نهایت به گفته مقامات ۳۴ نفر نیز در آنجا دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی