Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک طی بازدید از ٢ شعبه خیابان پیروزی و مسعودیه، با اعلام خبر فوق افزود: طبق نقشه راه ابلاغی، تمامی شعب بانک صادرات ایران به خدمات تعریف شده در طرح سوپر مارکت مالی مجهز می شوند و مشتریان علاوه بر دریافت خدمات بانکی و بیمه ای، مشاوره های مالی و سرمایه گذاری و سرویس های ویژه مالی را در شعب این بانک دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، زراعتی و هیات همراه در بازدید صمیمانه از شعبه پیروزی کد ٣٩٤ واقع در شرق تهران و شعبه مسعودیه کد ٣٠٥٢ در جنوب تهران، ضمن بررسی عملکرد آنها، درخصوص وصول مطالبات، تخصیص بهینه مصارف و معرفی خدمات نوین بانکی راهنمایی های لازم را به کارکنان بانک ارائه و برخدمت رسانی به موقع و سریع به مشتریان تاکید نمود.

گفتنی است، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید به همراه علی حاجی پور، معاونت شعب و بازاریابی و همچنین حسن فراهانی، مدیر امور حراست و حفاظت بانک، با مشتریان بی واسطه به گفتگو پرداخت و خدمات رسانی به آنها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

لازم به ذکر است، بانک صادرات ایران با داشتن قریب به ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، بزرگترین بانک خصوصی کشور بوده و بیشترین تعداد کارت های بانکی فعال را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟