Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، روز چهارشنبه 5 مهر همزمان با ماه محرم و هفته دفاع مقدس ،فرمانده حوزه 2 بسیج کارمندی شهید مدنی سپاه عاشورا و اعضای شورای مرکزی این حوزه با حضور در هلال احمر با مدیر عامل هلال احمر استان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج هلال احمر دیدار و نسبت به ارزیابی عملکرد این پایگاه در سالجاری اقدام نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهروزی : یکی از اهداف مهمی که بسیج و سپاه بدنبال اجرای آن است محرومیت زدایی از مناطق محروم می باشد

سرهنگ بهروزی فرمانده حوزه 2 بسیج کارمندی شهید مدنی سپاه عاشورا با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یاد آور رشادتها و فداکاریهای رزمندگانی است که امروز امنیت و آسایش ما در منطقه و دنیا مدیون خون های پاک و مطهر آنهاست و ما بایستی نسبت به گرامیداشت و یاد و خاطره و تدوام راه آنها با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری اقدام کنیم .

وی ادامه داد : یکی از اهداف مهمی که بسیج و سپاه بدنبال اجرای آن است محرومیت زدایی از مناطق محروم با برگزاری اردوههای جهادی می باشد که در اینجا جا دارد از تلاشها و اقدامات جمعیت هلال احمر در جهت اعزام کاروانهای سلامت به مناطق کم برخوردار روستایی و ارائه خدمات متنوع تقدیر و تشکر کنیم .

سرهنگ بهروزی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری یادواره شهدا افزود : جمعیت هلال احمر این پتانسیل را دارد که بتواند نسبت به برگزاری یادواره شهدای امدادگر و شهدای مدافع حرم اقدام نماید که امیدواریم با حمایت های مدیر عامل هلال احمر استان و اهتمام بسیجیان پایگاه شهدای هلال احمر در سالجاری به این امر جامه عمل پوشانده شود و ما شاهد برگزاری یادواره با شکوه برای شهدا در هلال احمر باشیم .

کنعانی : شهید حججی با نثار خون خود کشور اسلامی را در مقابل انواع دسیسه ها و توطئه های دشمنان بیمه کرد

سعید کنعانی مدیر عامل هلال احمر استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای جمعیت هلال احمر استان هم در این نشست با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : امروز ما شاهد بازگشت سرافرازانه پیکر مطهر و پاک شهید محسن حججی هستیم شهیدی که خداوند محبت اورا در دلها قرار داد و با شهادت خویش موجی در کشور ایجاد کرد و استقبال کم نظیر مردم از پیکر مطهر وی و حضور مقام معظم رهبری بر بالین پیکر آن شهید نشان از جایگاه والای شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی دارد که با خلوص نیت و مظلومانه بدست گروه تروریستی و وحشی داعش بدرجه رفیع شهادت نایل آمد .

وی ادامه داد : شهید حججی و شهدای مدافع حرم در واقع با نثار خون خود کشور اسلامی را در مقابل انواع دسیسه ها و توطئه های دشمنان بیمه کرده و روح ایثار و شجاعت و شهادت را در کالبد میهن می دمند و امیدواریم ما هم لیاقت داشته باشیم تا ادامه دهنده راه شهدا بوده و شهدا هم شفاعت ما را در روز حشر در پیشگاه خداوند متعال بنمایند .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای جمعیت هلال احمر استان با اشاره به سخنان سخیف ترامپ اظهار داشت : همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند دولتمردان آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیستند و تا مادامی که با حفظ وحدت و اتحاد و همدلی در خط ولایت بوده و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم هیچ آسیببی از ناحیه دشمنان قسم خورده متوجه انقلاب و کشور نخواهد بود .

مدیر عامل هلال احمر استان در ادامه گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شهدای هلال احمر را به سمع و نظر حاضران رساند کنعانی گفت : جذب اعضای جدید بسیج ، دیدار با خانواده های شهدا ،برگزاری نشست های حلقه های صالحین،برگزاری اردوهای یک روزه برای بسیجیان و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و همکاری با جبهه مقاومت و راهیان نور و بر پایی بیمارستان سیار صحرایی در منطقه قطور با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و بیمارستان محلاتی و ارائه خدمات درمانی به مراجعین از جمله اقدامات هلال احمر در حوزه بسیج می باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت