Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصر اصفهانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با خبری مبنی بر قطع درختان دانشگاه هنر این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: سازمان فضای سبز ملزم به پیگیری این موضوع است و به جهت این که دانشگاه هنر جزو مکان های میراثی است و تولیت بحث فضای سبز مکان های میراث با شهرداری است بنابراین شهرداری از این باب ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت قطعی بودن این خبر با افراد متخلف یقینا برخورد خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به طور کلی قطع درختان باید زیر نظر شهرداری انجام پذیرد و در صورت صحت این خبر مسوولین دانشگاه باید پاسخگوی اقدام خود باشند.

به گزارش ایسکانیوز، موضوع قطع درختان دانشگاه هنر اصفهان در حالی از سال گذشته تا به کنون ادامه دارد که حتی اعضای هیئت علمی و کارکنان مخالف این عمل از ترس توبیخ و اخراج حاضر نیستند نامشان در خبرها عنوان شود. قطع بیش از 40 اصله درخت از دو سال گذشته تا کنون و با تغییر رییس و معاون عمرانی این دانشگاه اتفاق افتاده است.

دانشگاه هنر اصفهان یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی) ایران می‌باشد که در استان اصفهان واقع شده است. در حال حاضر این دانشگاه برترین دانشگاه کشور در زمینه رشته‌های تخصصی هنر به شمار می‌رود.

901/900

علیرضا نصر اصفهانی دانشگاه هنر قطع درختان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق

على ضیاءالدینی شهردار زرند درآئین کاشت این درختان که همزمان با سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد، گفت:کاشت این درختان که نماد «مقاومت» می‌باشند به شکرانه تحقق وعده صادق» و اعلام همبستگی با مردم مقاوم و مظلوم غزه و ادای احترام به شهدای مظلوم این سرزمین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد. 

وی افزود: زیتون نماد صلح و مقاومت است و یادآور مقاومت مردم غزه برای پس گرفتن سرزمین خود از دست رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند.

عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع گفت: مقاومت مردم غزه حاصل پاگرفتن تفکر انقلاب اسلامی بود که مردم این سرزمین روی پای خود ایستاده و با تمام توان به مقاومت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: با این مقاومتی که در سرزمین غزه به راه افتاده، شک نکنید که وعده صالح امام راحل به حقیقت خواهد پیوست و اسرائیل ماندنی نخواهد بود.

 کاشت این درختان در محل باغ چاه اب شماره ۶ شهرداری زرند که در روز‌های گذشته با تلاش عوامل سختکوش سازمان فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهرداری زرند مهیا و آماده شده بود، اجرایی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق