Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:45:22 GMT

کشت 500 تن آلوئه ورا در شهرستان جاسک

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۱۸۰۵

کشت 500 تن آلوئه ورا در شهرستان جاسک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جاسک گفت: امسال برای اولین بار ۳ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جاسک به کشت محصول آلوئه ورا اختصاص یافته است.

‌به گزارش ایسنا،‌ مختار حدیدی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال ۵۰۰ تن آلوئه ورا از 3 هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جاسک برای اولین بار برداشت شود.

وی ادامه داد: فصل کشت در این منطقه از ابتدای مهر تا اواسط آبان است و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد بهره برداران، از مهمترین اهداف توسعه کشت آلوئه ورا در این منطقه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدیدی خاطرنشان کرد: محصولات تولید شده علاوه بر عرضه در بازار‌های استان به استان‌های تهران و فارس ارسال می‌شود.

وی گفت: فصل برداشت محصول آلوئه ورا از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود و تا پایان فروردین ادامه دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است.
هودیانی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن محصول گندم برداشت شود، افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم