Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:09:05 GMT

تعرفه کاغذ افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۲۲۳

معاون فرهنگی ارشاد از اتخاذ تصمیماتی برای بازگشت ثبات به بازار کاغذ خبر داد و گفت: با تصویب ثابت ماندن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله‌ای به واردکنندگان این نوع کاغذ شرایط باثباتی در بازار کاغذ حکمفرما خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتخاذ تصمیماتی برای بازگشت ثبات به بازار کاغد خبر داد و گفت: با تصویب ثابت ماندن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله‌ای به واردکنندگان این نوع کاغذ شرایط با ثباتی در بازار کاغذ حکمفرما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه روز یکشنبه (12 آذرماه) در وزارت صنعت، معدن تجارت گفت: این جلسه با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن، تجارت و نمایندگانی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی و اتاق بازرگانی برگزار شد و مقرر شد تعرفه واردات کاغذ افزایش پیدا نکند.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم اقدامی هوشمندانه و متناسب با شرایط فعلی بازار بود.  با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی دو موضوع ثابت ماندن تعرفه پنج درصدی کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله‌ای به واردکنندگان این نوع کاغذ در جلسه به تصویب رسیدند. این دو اقدام شرایط با ثباتی را در بازار کاغذ حکمفرما خواهد کرد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری جلسه‌ای با حضور تشکل‌های چاپ و نشر خبر داد و گفت: هفته آینده جلسه‌ای با حضور تشکل‌های چاپ و نشر در خصوص ارایه بسته پیشنهادی به وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور قرار گرفتن در طرح جامع کاغذ کشور برگزار می‌شود.

جوادی ضمن قدردانی از وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: مصوبات جلسه روز گذشته که با ریاست حسن یونس سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی برگزار شد، نشانگر آن است که توجه ویژه‌ای به موضوع کاغذ وجود دارد و امیدوارم این همکاری‌ها در آینده نیز تداوم پیدا کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید

دریافت 24 MB کد خبر 6093498

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد