Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به دلیل وضعیت آب و هوا و تردد دشوار در برخی جاده ها با یک روز تاخیر آغاز به کار کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه صنعت تولید مبلمان و مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی، صنعتی فعال با هزاران واحد صنعتی و کارگاهی است، بیان داشت: این صنعت در زمره صنایع بسیار مهم کوچک و متوسط به‌شمار می‌رود که بازدهی بسیار و ارزش افزوده فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود موسوی افزود: چنانچه به صنعت مبلمان توجه کافی شود، می‌توان با ایجاد فرصت های شغلی متنوع، مشکل اشتغال را در طیفی گسترده حل کند و موجب رشد اقتصادی کشور شود.
وی از حضور بیش از 180 شرکت در قالب 400 غرفه در مساحتی افزون بر 17 هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولات خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مشارکت کنندگان در پنج سالن حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.
موسوی زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون را تولید انواع مبلمان منزل، سرویس خواب، سرویس ناهارخوری، تخت و کمد، لوازم و تجهیزات تزئینی، دکوراسیون منزل، فرش ماشینی و تابلو فرش، لوستر، کابینت، تشک و کالای خواب و انواع کفپوش و دیوار پوش برشمرد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات روز دنیا و کمک به پیشرفت تولیدات داخلی و اقتصاد کشور برگزار می‌شود.
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی تا روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7275/ 2027
خبرنگار: سیده‌سمیرا متین‌نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS