Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:14:08 GMT

ستاره بسکتبال در سانحه تصادف جان باخت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۸۹۵

ستاره بسکتبال در سانحه تصادف جان باخت+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسوال بولتر 38 ساله از بازیکنان سابق NBA و همسرش، در اثر واژگونی خودرو در کالیفرنیا جان باختند.

سانحه تصادف ساعت 2 بامداد اتفاق افتاد و با توجه به این که هیچ خودروی دیگری در این تصادف دخیل نبود به نظر می رسد ناتوانی بولتر در کنترل وسیله نقلیه عامل اصلی واژگونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی بولتر ابتدا با یک پارکومتر برخورد کرده و سپس در برخورد با دیوار واژگون شده است و دو سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده جان باخته اند.

 

این بازیکن 38 ساله که سال 2002 با میامی هیت مطرح شد سابقه بازی برای تیم های نیواورلئان، لس آنجلس کلیپرز، شیکاگو، تورنتو، ایندیانا، واشنگتن و سن آنتونیو اسپرز را نیز در کارنامه داشت.

بولتر سال 2016 از بازی بسکتبال خداحافظی کرد. او در طول 13 فصل 809 بازی انجام داد، به طور متوسط در هر بازی 7.5 امتیاز و 2.4 ریباند به دست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره

تین نیوز

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره ۴ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هر دو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های بین شهری بوده دچار حریق می شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم