Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@12:02:14 GMT

ایران - یونان ۱۲ خرداد در استانبول

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۵۵۴۱

ایران - یونان ۱۲ خرداد در استانبول

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ‌به نقل از ‌اسپورت ۲۴، تیم‌ ‌ملی فوتبال یونان قرار است روز دوم ژوئن (۱۲ خرداد ۹۷) یعنی ۱۲ روز پیش از شروع جام جهانی فوتبال در ‌استانبول به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود. توافقات این بازی انجام شده است و تنها تاییدیه فیفا باقی‌ مانده است که به نظر می‌رسد ظرف روزهای آتی صورت گیرد و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و یونان در ‌استانبول به مصاف یکدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازی البته آخرین بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نخواهد بود. شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از این بازی به مصاف لیتوانی خواهند رفت که آخرین بازی دوستانه ملی‌پوشان ایران قبل از شروع جام جهانی روسیه خواهد بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در گروه B با تیم‌های ‌اسپانیا، مراکش و پرتغال هم گروه است و در اولین بازی خود در شهر سن پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد