Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد سرور در حاشیه بازدید از پد هوایی اورژانس گناباد در جمع خبرنگاران افزود: در کشور‌هایی پهناوری مانند ایران اولویت با سریع رساندن مصدومین به مراکز تخصصی است تا ساختن این مراکز و در این راستا ۶ فروند بالگرد خریداری شده و ۹ فروند نیز در دست اقدام برای خریداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهرستان گناباد جز ۵ اولویت اول سازمان اورژانس برای راه اندازی اورژانس هوایی می‌باشد و گناباد با منطقه سقلی که دارد و پوششی که می‌تواند به شهرستان‌های همجوار بدهد نقطه مناسبی برای اورژانس هوایی است که در اردیبهشت ماه شاهد حضور بالگرد در این شهرستان خواهیم بود.
رئیس اورژانس هوایی کشور افزود: در سال جاری ۱۳ هزار پرواز توسط اورژانس هوایی صورت گرفته که جان ۱۹ هزار نفر از مرگ حتمی نجات یافته که آخرین آن روز گذشته در ایلام جان مادر بارداری نجات یافته است.
سرور با اشاره به پیش رو بودن سفر‌های نوروزی گفت: ۱۴ هزار نیروی اورژانس برای نوروز و سفر‌ها در حال آماده باش خواهند بود و اتوبوس آمبولانس‌ها در ورودی‌های شهر مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: اورژانس به نقاط محروم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند و برای گسترش این خدمات به همکاری مجلس نیاز داریم.   انتهای پیام//ح.ت     سریع رساندن مصدومین به مراکز تخصصی اولویت اول اورژانس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال  در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان