Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسئولان اداره اقتصاد ولايت هرات مي‌گويند که سفارت ژاپن در اوايل سال جاري، 4 پروژه عمراني به ارزش 9 ميليون دلار، در اين ولايت راه‌اندازي مي‌کند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، مسئولان اداره اقتصاد ولايت هرات مي‌گويند که سفارت ژاپن در اوايل سال جاري، 4 پروژه عمراني به ارزش 9 ميليون دلار، در اين ولايت راه‌اندازي مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يونس رهنورد، رئيس اداره اقتصاد هرات گفت: اين پروژه‌ها شامل ساخت سردخانه، آسفالت کردن جاده در شهرستان انجيل و بازسازي مراکز عرضه ميوه و سبزيجات است.
وي افزود: اختصاص نزديک به پنج ميليارد افغاني در بودجه سال جاري هرات در بخش‌هاي آغاز به کار ساخت قطعه چهارم خط آهن هرات – خواف، شروع برنامه ميثاق شهروندي، احداث چهار پايگاه برق در چهار شهرستان شرق ولايت هرات، احداث ساختمان‌ مدارس، تاسيسات کشاورزي، کلينک‌هاي درماني و احداث سدها و سد پاشدان مي‌باشد.
رئيس اداره اقتصاد هرات خاطرنشان کرد: به دليل ناامني‌ها در شهرستان کشک کهنه، رباط سنگي و گلران نتوانسته‌اند که بر روند اجراي پروژه‌ها در اين شهرستان‌ها نظارت کنند.
جيلاني فرهاد، سخنگوي والي هرات نيز گفت که اداره محلي هرات در تلاش است که با راه اندازي عمليات‌ها در شهرستان‌ها مخالفان مسلح را سرکوب کند.
افق نوشت: همواره چالش‌هاي امنيتي روند اجرايي پروژه‌هاي زيربنايي در هرات را با مشکل مواجه کرده است. به نظر مي‌رسد تاکنون حکومت در راستاي سرکوب مخالفان مسلح در شهرستان‌هاي هرات کار زيادي انجام نداده است.
/انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

به نقل از خبرگزاری شینهوا، موسی اشعری رئیس رسیدگی به بلایای طبیعی ولایت هرات افغانستان تایید کرد که بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب‌های ناگهانی در این ولایت جان هفت نفر را گرفته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در پی بارندگی و سیلاب‌های ناگهانی روز‌های اخیر جان باخته اند.

در ماه گذشته میلادی (فروردین-اردیبهشت) نیز طوفان و سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشت.

دیگر خبرها

  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات