Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران در روز گذشته گرفته شد، گفت: شهروندان در بسیاری از تماسها درخواست مشاوره داشتند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ اجتماعی شهری حوادث نظرات

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره آمار نهایی حوادث روز گذشته (22 اسفند 96) اظهار کرد: از ساعت 16 روز گذشته تا ساعت 24 که اوج حوادث چهارشنبه آخر سال است، مجموعاً 170 مورد آتش‌سوزی به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان در تمام این حوادث در حداقل زمان ممکن به محل اعزام شده و نسبت به عملیاتهای لازم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: از این تعداد تماس، 72 مورد مربوط به آتش‌سوزیهای ساختمان مسکونی، 17 مورد حریق ساختمانهای غیرمسکونی، 11 مورد حریق وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت و 68 مورد شامل سایر حریقها مانند فضای سبز، ضایعات و... بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع دو انفجار به وقوع پیوست که یک مورد آن قبل از بازه زمانی ذکر شده و در ساعت 15:30 بود اما جزو آمار به حساب آمده و در مجموع در این حوادث سه نفر مصدوم شدند که دو مرد جوان و یک خانم بین مصدومان بودند.

ملکی با بیان اینکه در کل در 24 ساعت چهارشنبه آخر سال حدود 12 هزار تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران گرفته شد، گفت: از این تعداد تماس در بازه زمانی ساعت 16 تا 24 حدود 4 هزار تماس داشتیم که نسبت به سال قبل حدود 20 درصد کاهش داشت و در کل شاهد وضعیت  آرامی بودیم.

ملکی افزود: اصول ایمنی رفته‌رفته توسط شهروندان رعایت و نهادینه شده و در بسیاری از تماسهایی که با سامانه 125 گرفته شد، شهروندان درخواست مشاوره داشتند و این تماسها مثبت بود یعنی اینکه هموطنان تماس گرفته و در رابطه با یک مسئله ایمنی ضمن اعتماد کامل به آتش‌نشانان، راهنمایی می‌گرفتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: از رفتار بسیار خوب شهروندان و از همکاران در سازمان آتش‌نشانی و اصحاب رسانه که در راستای تامین ایمنی با آتش‌نشانی همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟