Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب توییتری خود، در خصوص برخی حواشی پیرامون نرم‌افزار روبیکا، اعلام کرد که این موضوع بررسی دقیق فنی خواهد شد و نتیجه را مرکز ماهر اعلام خواهد نمود.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

"در خصوص نرم افزاری که این روزها از صدا و سیما تبلیغ می‌شود، پیگیری شد و پاسخ زیر را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش مردمی و نیز پاسخ فنی واصل شده از سوی روبیکا را به یکی از مراکز آپا برای بررسی دقیق فنی ارسال و نتایج را مرکز ماهر اعلام خواهد نمود.

در مورد توسکا هم به زودی خواهم نوشت."

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، پاسخ دریافتی وزارت ارتباطات از مسئولان نرم‌افزار روبیکا پس از پیگیری‌های آنان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اینستاگرام سیاسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه

«بورگه برنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و چندین مقام بین‌المللی این هفته برای گفتگو‌هایی پیرامون آتش‌بس غزه که در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد برگزار می‌شود، در ریاض حضور خواهند یافت.

به گزارش رویترز، این مقام نروژی در یک کنفرانس خبری گفت: «ما بازیگران کلیدی را در حال حاضر در ریاض داریم و امیدواریم که گفتگو‌ها بتواند به آشتی و صلح منجر شود». 

رئیس مجمع جهانی اقتصاد همچنین از حضور وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر قطر، وزیر خارجه عربستان، ولیعهد عمان و مقامات بحرینی در این نشست خبر داد. به گفته او، وزیر خارجه مصر نیز در ریاض حضور خواهد داشت تا مقامات را در مورد رخداد‌های مذاکرات آتش‌بس مطلع کند.

پس از ۶ ماه جنگ علیه غزه که طی آن بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده و اکثر زیرساخت‌های این منطقه تخریب شده است، مذاکرات آتش‌بس همچنان در بن‌بست باقی مانده است. گفته شده یک هیئت مصری روز گذشته برای گفتگو با سران صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و به دنبال راهی برای از سرگیری مذاکرات است. 

مقامات حماس همچنان بر خواسته‌های خود پایبند هستند و می‌گویند هرگونه آتش‌بس باید دائمی باشد و طی آن نیرو‌های اشغالگر به طور کلی از نوار غزه خارج شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران