Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@14:39:59 GMT

فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون درآستانه تولد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۰۷۶۳

فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون درآستانه تولد

عروس ملکه بریتانیا برای سومین وضع حمل خود به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «کیت میدلتون» دوشس کمبریج و همسرش ویلیام، پسر ولیعهد بریتانیا امروز –دوشنبه- برای وضع حمل سومین فرزندش به بیمارستان منتقل شد.

بر این اساس کیت به بیمارستان سانت ماری در نزدیکی لندن جایی که دو فرزند پیشین خود یعنی جورج و شارلوت را به دنیا آورده بود، منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر شاهزاده ویلیام با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد: دوشس با یک خودرو از کاخ پادشاهی به بخش لیندو در بیمارسنان سانت ماری منتقل شده است.

فرزند جدید کیت، پس از برادرش جورج ۴ ساله و خواهرش شارلوت ۲ ساله و پدرش شاهزاده ویلیام و پدربزرگش شاهزاده چارلز پنجمین نفر در صف رسیدن به پادشاهی بریتانیا است.

شاهزاده هری، برادر کوچکتر شاهزاده ویلیام اما در مرتبه ششم برای رسیدن به پادشاهی بریتانیا قرار دارد و قرار است ماه آینده میلادی با «مگان مارکل» بازیگر مشهور آمریکایی ازدواج کند.

اسامی احتمالی برای نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا شامل ماری، آلیس و ویکتوریا در صورت دختر بودن آن و آلبرت، آرتور و فرید در صورت پسر بودن آن است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ماندی نایت راو 6 می؛ تورنومنت پادشاهی رینگ شروع شد/ اخبار WWE

گزارش اپیزود 6 می (18 اردیبهشت) ماندی نایت راو را می‌خوانید.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز رویداد بکلش، شاهد اپیزود جذابی از ماندی نایت راو بودیم. امروز چند بازی از دور نخست تورنومنت پادشاهی رینگ برگزار شدند، که طی آنها 2 قهرمان سابق جهان به دلیل مصدومیت با جی اوسو و داکوتا کای جایگزین شدند.

 به افتخار جاجمنت دی بایستید

آغاز شو با ورود جاجمنت دی همراه بود و دمین پریست با افتخار از بردش برابر جی اوسو در بکلش صحبت کرد و سپس به آنچه پس از بازی اتفاق افتاد اشاره داشت. فین و جی دی بابت دخالتی که داشتند معذرت خواستند و دمین نیز با پذیرش معذرت خواهی آنها اعتراف کرد که او نیز خونسردی خود را از دست داده بود. اعضای تیم یکدیگر را در آغوش گرفتند و سپس فین بلر گفت که برای پیروزی در تورنومنت پادشاهی رینگ آماده است. مطلع شدیم که درو مک اینتایر به دلیل مصدومیت بازی با فین بلر را از دست داده و به همین دلیل فین بر این تصور بود که بدون نیاز به برگزای مسابقه‌ای به دور بعدی صعود کرده است. با این وجود، آدام پیرس به استیج رفت تا بگوید که قضیه چیز دیگری است و درو مک اینتایر با جی اوسو جایگزین خواهد شد.

جی اوسو vs فین بلر | دور اول پادشاهی رینگ

فین بلر به دنبال اجرای یک دراپ کیک سعی در پین کردن حریف داشت که موفق نبود. جی اوسو بلر را به بیرون رینگ انداخت و با یک دایو بلند او را هدف گرفت و سپس فین کشتی گیر ساموایی را بر روی میز گزارش انداخت. از تبلیغات برگشتیم، جی پس از چند ضربه در داخل رینگ توانست فین بلر را روی لبه رینگ بکوبد. فین در اجرای 1916 ناکام ماند اما از اسپیر جای خالی داد. درو مک اینتایر از میان جمعیت به کنار رینگ رفت. فین بلر اقدام به اجرای سوئینگ بلید کرد، اما جی با یک اسپیر ناگهانی کار قهرمان سابق کمربند یونیورسال را تمام کرد.

درو مک اینتایر پس از جر و بحثی که به دلیل کنار گذاشته شدن اسمش از تورنومنت پادشاهی رینگ به دلیل مصدومیت داشت، با عصبانیت از ورزشگاه خارج شد. چند لحظه بعد شاهد ورود سی ام پانک به ورزشگاه بودیم که اعلام کرد برای حرف زدن با مردم به رینگ خواهد رفت. بازی موش و گربه ادامه دارد

پانک به استیج رفت و از آمدن درو مطمئن نبود. او از مصدومیتی که به دست درو مک اینتایر برایش در رویال رامبل پیش آمد صحبت کرد و مدعی شد که درو تنها رویای رسلمنیای او را به تعویق انداخت. او سپس از درو پرسید که بین خودش و سی ام پانک به راستی از کدام یک نفرت دارد؟ خبری از حضور درو نشد تا پانک او را ترسو بخواند و به این ترتیب این بخش به پایان رسید.

ایو اسکای با شکست ناتالیا راهی دور بعد تورنومنت شد. مطلع شدیم که آسکا به دلیل مصدومیت قادر به شرکت در بازی امشب نیست و با کایری سین جایگزین خواهد شد.  ایلیا دراگانوف vs ریکوشی | دور اول پادشاهی رینگ

ریکوشی در همان ابتدای کار یک ضربه زانو اجرا کرد و آن را با شوتینگ استار همراه ساخت. در ادامه ایلیا با یک ژرمن سوپلکس به بازی برگشت. ریکوشی اجازه اجرای سوپلکس دوم را نداد. بازی به بیرون رینگ کشیده شد و ایلیا با یک سوپلکس حریف خود را بر زمین کوبید. به رینگ برگشتیم، ریکوشی یک دراپ کیک موشکی زد و آن را با فرانکشتاینر همراه ساخت ولی این ایلیا بود که به دنبال اجرای کونستانتین اسپشال چیزی نمانده بود حریف خود را پین کند. دراگانوف سعی در اجرای تورپدو مسکو داشت که ریکوشی آنرا با ریکویل بدل کرد و خود اقدام به پین کردن که ناموفق بود. ایلیا با وجود خونریزی از ناحیه پیشانی توانست به دنبال اجرای یک سوپرپلکس و اچ بامب ریکوشی را با موفقیت پین کند.

زوئی استارک با شکست آیوی نایل راهی دور بعد تورنومنت شد. جاجمنت دی در بک استیج بودند که دمین پریست از جی دی مکدونا خواست که برابر بران استرومن قرار بگیرد! دامنیک میستریو به همراه کارلیتو به جمع آنها اضافه شدند و کارلیتو به دنبال تشکیل یک اتحاد با آنها بود. پریست تمایلی به این اتفاق نداشت و کارلیتو در تلاش برای متقاعد کردن او بود. چد گیبل vs برانسن رید

گیبل یک ژرمن سوپلکس موفق اجرا کرد، اما در اجرای دایو از طناب بالایی ناکام ماند. برانسن رید اقدام به اجرای سنتان کرد و از طناب بالا رفته بود که گیبل به استقبال او رفت و او را کف رینگ پرتاب کرد. سمی زین آمد و هر دوی آنها را مورد حمله قرار داد و داور بازی را نیمه تمام اعلام کرد. سمی، رید را به بیرون رینگ انداخت و سپس گیبل یک ژرمن سوپلکس روی قهرمان اجرا کرد. در نهایت برانسن رید به رینگ برگشت و هر دوی آنها را نقش بر زمین کرد.

بکی لینچ برابر لیو مورگان به زودی...

چیزی از مصاحبه بکی با مایکل کول در وسط رینگ نگذشته بود که لیو مورگان به استیج رفت. او از پیروزی‌های خود و همچنین مصدوم کردن ریا ریپلی با افتخار صحبت کرد. بکی اعلام کرد که 3 هفته دیگر لیو شانس قهرمانی کمربند را به دست خواهد آورد و لیو اعلام کرد که هدف او قهرمانی جهان خواهد بود.

لیا واکلریا برابر داکوتا کای به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. گونتر vs شیمس | دور اول پادشاهی رینگ

در همان ابتدای کار گونتر چند چاپ سنگین اجرا کرد و سپس با اجرای 10 بیتز سعی در تحقیر شیمس داشت. شیمس به دنبال اجرای بک بادی دراپ او را به لبه رینگ کوبید و سپس کار به بیرون رینگ کشید. از تبلیغات برگشتیم، شیمس اقدام به اجرای اسلم کرد، اما گونتر با یک لریت کلوزلاین او را نقش بر زمین کرد. شیمس پس از اجرای وایت نویز سعی در پین کردن داشت که ناموفق بود و سپس 10 بیتز را با 17 ضربه موفق روی کشتی گیر اتریشی اجرا کرد. کایزر، پای شیمس را به طناب گیر انداخت و رینگ ژنرال از این دخالت به نفع خود استفاده برد. کایزر یک دراپ کیک روی زانوی شیمس زد و داور با دیدن این صحنه رای به اخراج او از کنار رینگ داد. گونتر تمرکز خود را از اینجا به بعد روی زانوی مصدوم شیمس گذاشت و با یک کلوزلاین سنگین او را نقش بر زمین کرد تا دوباره به زانوی او حمله کند. شیمس پس از اجرای کلتیک کراس سعی در پین کردن داشت که موفق نبود. در نهایت گونتر به دنبال اجرای سابمیشن بوستون کرب روی زانوی مصدوم شیمس چاره‌ای جز تسلیم شدن برای مرد ایرلندی باقی نگذاشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • گزارش ماندی نایت راو 6 می؛ تورنومنت پادشاهی رینگ شروع شد/ اخبار WWE
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال