Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد کسبه‌های شهرستان جویبار در صنوف مختلف با این مؤسسه خیریه همکاری دارند ولی تعداد مسؤولین شهری که با ما همکاری دارند به تعداد انگشتان دست است.به گزارش بلاغ به نقل از جویباران،کوثر علیزاده سیدزین العابدینی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها تنها مؤسسه مردم‌نهاد ملی است که از سال 84 شروع به کار کرد که هدف آن فقرزدایی و کمک به جامعه محرومان بوده و است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مؤسسه از سال 94 در شهرستان جویبار راه‌اندازی شد و به‌طورجدی از تیرماه سال 96 فعالیت خود را به‌صورت گسترده در این شهرستان آغاز کرد.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های جویبار بابیان اینکه در آغاز کار با 100 پرونده مهرجو شروع کردیم گفت: اکنون 219 خانواده مهرجو تحت پوشش این مؤسسه خیریه هستند که البته خارج از این پرونده‌ها نیز خانواده‌هایی موردحمایت ما هستند.

علیزاده سیدزین العابدینی با اشاره به اینکه در گام نخست این مؤسسه، کارناوال جهیزیه عروس راه‌اندازی شد تصریح کرد: در نخستین گام هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) کارناوال جهیزیه داشتیم و برای 500 نوعروس مازندرانی کمک جهیزیه اهدا شد که سهم شهرستان جویبار 28 عروس خانم و 3 آقا داماد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه مهرماه و فرارسیدن سال تحصیلی جدید بسته پوشاک و سبد تحصیلی از سوی خیرین تهیه و به تمام خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های جویبار اهدا شد.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های جویبار از کسبه‌های شهرستان جویبار تشکر و قدردانی کرد و گفت: بیش از 90 درصد کسبه‌های شهرستان جویبار در صنوف مختلف با این مؤسسه خیریه همکاری دارند و زحمات زیادی بر دوش آنان قرار دارد.

علیزاده سیدزین العابدینی به اقدامات فرهنگی این مؤسسه خیریه اشاره و عنوان کرد: هم‌زمان با اربعین حسینی، موکب قمر بنی‌هاشم(ع) آبشار عاطفه‌های شرق استان مازندران به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کرد که در این راه 10 نفر از مهرجویان جویباری که توان مالی برای این سفر نداشتن به این سفر معنوی اعزام شدند و حدود 12 میلیون تومان نذورات و کالا از شهرستان جویبار به این موکب اهدا شد.

وی افزود: در شب یلدا نیز به 219 خانواده تحت پوشش سبد غذایی به ارزش 100تا 150هزار تومان تحویل داده شد.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های جویبار تصریح کرد: به مناسبت سال جدید هم 300 بسته غذایی توسط خیران آماده و به تعدادی از افراد تحت پوشش کمیته امداد هم اهدا شد.

علیزاده سیدزین العابدینی بابیان اینکه یک هزار و 800 خَیِر جویباری با مؤسسه آبشار عاطفه‌ها همکاری دارند گفت: پرداخت وام اشتغال به 6نفر، اعزام مهرجویان به کربلای معلا و مشهد مقدس، برپایی سفره ایتام، ترمیم و بازسازی منازل مهرجویان و تهیه جهیزیه عروس بخشی از خدمات آبشار عاطفه‌های جویبار است که با همراهی یک هزار و 800 خَیِر جویباری تاکنون عملی شده است.

وی با گلایه از عدم همکاری برخی از مسؤولین شهرستان اظهار کرد: تعداد مسؤولین شهری که با ما همکاری دارند به تعداد انگشتان دست است و امیدواریم این تعامل و حمایت در آینده بیشتر شود.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های جویبار گفت: هم‌اکنون دو شعبه از این مؤسسه در شهرستان جویبار فعال است و شعبه سوم آن در شهر کوهی خیل که مهم‌ترین وظیفه آن پذیرایی از ایتام است چشم‌انتظار کمک مالی وعده داده‌شده برخی از مسئولین است.

گفتنی است مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان جویبار با مدیریت کوثر علیزاده سیدزین العابدینی در سال 96 به‌عنوان شهرستان برتر استان مازندران انتخاب شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت