Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-06@21:29:49 GMT

بازیگران سریال رهایم نکن +عکس و ساعت پخش و تکرار

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۶۷۶

بازیگران سریال رهایم نکن +عکس و ساعت پخش و تکرار

رهایم نکن نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی محمدمهدی عسگرپور است که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید شده است. این سریال در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۷ پخش می شود.

پخش مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی از روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شبکه سه سیما آغاز شد.

بنا بر این گزارش، این مجموعه تلویزیونی در ۲۸ قسمت شب‌های رمضان ساعت ۲۰:۴۰ به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان این سریال به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور پیش از این «دستت را به من بده» بود که به «رهایم نکن» تغییر یافت و هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس هایی از این مجموعه در لاهیجان هستند.

همچنین مراحل فنی نیز به طور همزمان انجام می شود.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال‌های موفق تلویزیونی همچون جراحت، نفس گرم، شیدایی، گل‌های گرمسیری و …را برعهده داشته است.

زمان پخش و تکرار سریال رهایم نکن

پخش سریال تلویزیونی “رهایم نکن”  از ۲۶ اردیبهشت آغاز و هر شب ساعت ۲۰:۴۵  پخش می شود . باز پخش این مجموعه ۰۰:۴۵ بامداد ، ۹:۵۰ صبح  و ۱۶:۰۰ عصر می باشد .

بازیگران سریال رهایم نکن

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد ، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد ، علی استادی، معصومه قاسمیپور ، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان سریال رهایم نکن

رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

سایر عوامل

همکار نویسنده جمیله دارالشفاهی، مدیر تصویربرداری فریبرز سیگارودی، طراح گریم مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان لیلا رنگرزان، برنامه ریز سیدجواد حسینی، مدیرتولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سیدمهدی موسوی، صدابردار محمد حبیبی، منشی صحنه فاطمه سیدی، عکاس: مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر، مدیر تدارکات افشین رئوفی، ناظر کیفی: علی روحانی.

تیترا و موسیقی

موسیقی متن این سریال بر عهده ی علیرضا کهن دیری می‌باشد که پیش تر در سریال آوای باران آثار او را شنیده بودیم . تیتراژ پایانی این سریال را استاد محمد اصفهانی خوانده و ترانه سرای تیتراژ روزبه بمانی است.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: پشت صحنه سریال جدول پخش شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه سریال ماه رمضان عکس بازیگران در پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت سریال‌های الف ویژه اظهار‌کرد: دو مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» فاخر سلمان فارسی و موسی‌(ع) در دست تولید است‌؛ هر دو مجموعه نمایشی با برنامه‌ریزی منظم، مراحل مختلف آنها در حال پیشرفت است.وی افزود: فناوری تولید مجموعه موسی‌(ع) با سریال سلمان فارسی و همه مجموعه‌های نمایشی که تا‌کنون تولید شده، متفاوت است و براساس تولید مجازی یا همان Visual Production در دست ساخت است که تجهیزات قابل توجهی را باید تأمین کنیم که به تدریج در حال تأمین است. 
  روند سنتی تولید سریال‌های تاریخی تغییرکرد
رئیس سازمان صداوسیما گفت: امیدواریم امسال دو مجموعه تلویزیونی موسی‌(ع) وسلمان فارسی براساس زیرساخت‌ها و تجهیزات تولید مجازی در تراز روز دنیا قرار گیرند.به نظر می‌رسد تولید مجموعه‌های فاخر الف ویژه اگر بخواهد با شکل فعلی ادامه یابد، هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ زمان تولید چندان به صرفه نباشد‌؛ لذا ما توسعه فناوری جدید «تولید مجازی» را هدف قرار داده‌ایم. وی ادامه داد: درحال حاضر فصل یک سریال سلمان فارسی درخاک ایران از سال گذشته شروع شده و با همان برنامه‌ریزی که پیش‌بینی شده در حال پیشروی است و شاهد حضور مجدد عوامل و بازیگران و برنامه‌سازی در شهرک غزالی صداوسیما هستیم.به گفته رئیس سازمان صداوسیما، سریال سلمان فارسی در سه فصل ساخته می‌شود؛ فصل دوم آن که مربوط به بیزانس بوده، به اتمام رسیده و در حال حاضر فصل ایران در حال تصویربرداری است و فصل پایانی هم که مربوط به بخش حجاز است، بعد از این‌که فصل ایران به مراحل وسط یا پایانی برسد، مراحل پیش‌تولید فصل حجاز آغاز می‌شود. جبلی درباره لوکیشن تصویربرداری سلمان فارسی یادآور شد: عموما لوکیشن‌هایی که برای فصل بیزانس طراحی شد، در مجموعه شهرک سینمایی غزالی سازمان صداوسیما ساخته شد و یک ساخت و سازهای ماندگاری است که برای همه مجموعه‌های تلویزیونی یا سینمایی قابل استفاده است. 
 
صداوسیما سریال‌های نمایش خانگی تراز را خریداری می‌کند
وی در پاسخ به پرسشی درباره خریداری سریال‌های نمایش خانگی ازسوی صداوسیما و پخش در شبکه‌های سیما اظهار‌کرد: اگر در تولید مجموعه‌های نمایشی با ضوابط سازمان صداوسیما و هماهنگی بین تهیه‌کننده و مجموعه صداوسیما، برای شبکه نمایش خانگی برنامه‌ای تولید شود، هم حمایت ‌ و هم خریداری می‌کنیم اما فعلا به مورد مشخصی نمی‌توانم اشاره‌کنم. 
 
سیاست صداوسیما، فصول بعدی‌سازی سریال‌های موفق است
رئیس سازمان صداوسیما درباره ساخت فصول بعدی سریال‌های پرمخاطب سیما بیان کرد: اساسا یکی از پایه‌های اساسی طرح تحول صداوسیما، فصل دوم‌سازی است به این معنا که اگر مجموعه‌هایی به هر دلیلی توفیقاتی داشتند، آن سریال‌ها به‌عنوان ارزش و ویژند صداوسیما مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرند و فصول بعدی آنها تلاش می‌شود ساخته شود‌؛ البته در هر موضوعی فصل‌های جدید باید با موضوعات متنوع و کیفیت بالاتر و بهتر ساخته شود تا به آن برند لطمه وارد نشود. وی ادامه داد: عملکرد صداوسیما در دو سه سال اخیر نشان می‌دهد از برندهای مهم حمایت کرده و برای ساخت فصل‌های بعدی آنها اقدام کرده است؛ مثلا زیرخاکی و «نون‌خ» بخشی از آنهاست‌. درباره ساخت فصول بعدی پایتخت هم قبلا توضیح داده‌ام؛ بنابراین سیاست مذکور ادامه می‌یابد و هر مجموعه‌ای که موفق بوده، مطمئن باشید ساخت فصول بعدی آنها در دستور‌ کار است. 

دیگر خبرها

  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی