Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

ناچو فرناندس، مدافع رئال مادرید معتقد است که کریستیانو رونالدو در حد و اندازه قیاس با آلفردو دی استفانو است.


ستاره پرتغالی به دنبال کسب پنجمین قهرمانی اش در چمپیونزلیگ است که 3 قهرمانی را با رئال و 1 قهرمانی را با یونایتد به دست آورده است. قهرمانی پنجم در چمپیونزلیگ، رونالدو را به اسطوره آرژانتینی که 5 قهرمانی پیاپی بین سال‌های 1955 تا 1960 کسب کرد می‌رساند و ناچو معتقد است که رونالدو نام خود را در کنار دی استفانو قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: " به نظرم رونالدو می‌تواند به دی استفانو برسد. رونالدو خودش را به عنوان یک اسطوره معرفی کرده است، او با تمام توپ طلاهایی که برده، بازیکن بزرگی است.مطمئنا وقتی سال‌ها بگذرد، مردم ارزش بیشتری برای او قائل خواهند بود.

قهرمانی رئال در روز شنبه، این تیم را پس از بایرن مونیخ که در سال‌های 1974 تا 1976 سه قهرمانی کسب کرد، به دومین تیم تبدیل خواهد کرد که در کسب قهرمانی اروپا هت تریک کرده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید در دیدار مقابل مایورکا موفق شد برای نخستین بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا هت تریک کند.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود