Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال با قدردانی از سفارت های ایران در آتن و سفارت یونان در تهران اعلام کرد که موضوعات مرتبط با برگزاری مسابقه تدارکاتی بین تیم های ملی ایران و یونان در سطح عالی در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال روز دوشنبه درباره برگزاری دیدار ایران و یونان در اطلاعیه ای نوشت: این فدراسیون مراتب تقدیر و تشکر خود را از سفارت جمهوری اسلامی ایران در یونان و همچنین سفارت این کشور در ایران ابراز کرده و تصریح می کند موضوعات مرتبط با برگزاری مسابقه، در سطح عالی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این برخی از رسانه ها از قول سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال یونان نوشته بودند که به دلیل اختلافات سیاسی به وجود آمده بین ترکیه و یونان، این دیدار که قرار است در روز 12 خرداد ماه برگزار شود، لغو شده است.
در بخش دیگری از اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل یونان هنوز هیچ موضع رسمی جدیدی از سوی فدراسیون این کشور مطرح نشده و فقط یک مصاحبه منتسب به سرمربی تیم ملی یونان در این رابطه منتشر شده است.
در همین حال، گفتنی است در صورتی که به هر دلیل دیدار دوستانه ایران و یونان برگزار نشود، فدراسیون فوتبال ایران موضوع را از طریق مبادی ذیربط بین المللی برای احقاق حقوق مادی خود پیگیری خواهد کرد و فدراسیون فوتبال یونان و اسپانسر مربوطه می بایست پاسخگو باشند.
همچنین ذکر این نکته ضروری است از آنجا که در برخی منابع اعلام شده، برای برگزاری دیدار ایران و یونان قرارداد محکمی میان طرفین در کار نبوده، بر این اساس قراردادهای مرتبط با برگزاری دیدار ایران و یونان برای تنویر افکار عمومی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می شود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در حالی در پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ترکیه می رود که برنامه مربوط به مسابقات تدارکاتی مطابق پیش بینی و درخواست سرمربی تیم ملی و توافقات صورت گرفته با فدراسیون فوتبال انجام گرفته است.
گفتنی است، بازی های دوستانه تیم از اواخر اسفند ماه سال 96 تا جام جهانی به شرح زیر برنامه ریزی شده است.
26 اسفند 96/ ایران - سیرالئون
3 فروردین 97/ ایران - تونس
7 فروردین 97/ ایران - الجزایر
28 اردیبهشت 97/ ایران - ازبکستان
8 خرداد 97/ ایران - ترکیه
12 خرداد 97/ ایران - یونان
18 خرداد 97/ ایران – لیتوانی
ورزشی**9129**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده