Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل ستاد دیه کشور، از برگزاری ۴۰۰ جشن گلریزان در کشور خبر داد و اظهار داشت: ۱۸ هزار نفر با جزائم غیرعمد در زندان های کشور گرفتار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور، شامگاه چهارشنبه (23 خرداد) در مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد خوزستان که در اهواز برگزار شد، با اشاره به برگزاری 400 جشن گلریزان در سطح کشور، گفت: طی سه دهه فعالیت ستاد دیه، بیش از 104 هزار زندانی جزائم غیرعمد آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آزادی 10 هزار و 679 نفر در سال گذشته با همت ستاد دیه و کمک های خیرین، افزود: امسال در 243 جشن گلریزانی که در استان ها برگزار شده، 53 میلیارد تومان جمع آوری شده که بیشترین مبلغ مربوط به خیران استان فارس با 9 میلیارد و 300 میلیون تومان و استان اصفهان با 6 میلیارد و 632 میلیون تومان است.

 

جولایی، با بیان اینکه در استان خوزستان 40 جشن گلریزان در شهرستان های مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان زندان ها، 18 هزار بدهکار غیرعمد در زندان های کشور وجود دارد که موارد آنها مورد بررسی قرار گرفته و با کمک های خیران مراتب آزادی آنها را فراهم می کنیم.

 

وی به قوانین پایه گذاری شده از سوی مجلس در جهت کاهش جرایم غیرعمد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر در تلاش در جهت اصلاح قانون چک، اصلاح قانون مهریه و نظامات مهندسی هستیم تا به کمک مجلس شورای اسلامی این موارد را به تصویب برسانیم؛ پیش از این نیز توانستیم بیمه شخص ثالث را به تصویب برسانیم.

 

حجت ‌الاسلام قدرت‌ الله هاشم نیا، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان، هم تعداد زندانیان استان را 13 هزار و 500 نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه از این تعداد 309 نفر با جرائم غیرعمد در زندان هستند، اذعان داشت: ما به دنبال آزادی زندانیانی هستیم که بی گناه و ناخواسته به زندان وارد شده ‌اند و اصلا خطرناک نیستند که لازم است شرکت های بزرگ استان هم در این امر خیر مشارکت کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت مساجد شهید خلیل تختی نژاد شهید مدافع حرم کارآفرینی ماه رمضان حسن روحانی عید فطر ماه مبارک رمضان زندانیان جرائم غیر عمد جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات