Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:56:01 GMT

بیمه دی محدودیتی برای هزینه ویزیت و جراحی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۱۷۸۲

بیمه دی محدودیتی برای هزینه ویزیت و جراحی ندارد

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید با تأکید بر اینکه سقفی برای خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در نظر گرفته نشده است، گفت: بیمه دی محدودیتی برای پرداخت هزینه ویزیت و جراحی ندارد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، یکصد و شصت و چهارمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان جانباز شهید رسول‌زاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود پاکدل دستیار ویژه و مشاور عالی رئیس بنیاد در این نشست با اشاره به فراز و نشیب‌های تصویب و ابلاغ برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: بنیاد بیشترین تلاش را برای اجرای مفاد برنامه ششم توسعه صورت داده است، از جمله اینکه در برخی زمینه‌ها مانند پرداخت حق پرستاری اقدامات مناسبی صورت گرفته است اما برخی از مفاد برنامه ششم با توجه به عدم تامین اعتبار در بودجه سالیانه در دست پیگیری است و در این زمینه ریاست بنیاد جلساتی با فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی داشته است.

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد عملکرد شرکت بیمه دی تکمیلی ایثارگران گفت: با توجه به تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری عملکرد این شرکت با تمامی استان‌ها در ارتباط بوده‌ایم تنها در سه استان با توجه به شرایط منطقه‌ای مشکلات محدودی وجود داشت که حل و فصل شد و دیگر استان‌ها نیز از عملکرد این بیمه رضایت داشته‌اند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد نیز در این نشست با تأکید بر اینکه سقفی برای خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در نظر گرفته نشده است اظهار داشت: بیمه دی محدودیتی برای پرداخت هزینه ویزیت و جراحی ندارد.

در این جلسه علی عباس کمری مدیر عامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز با معرفی امکانات و خدمات این سازمان به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: با برنامه‌ریزی‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد در یک سال گذشته بالغ ‌بر 74 هزار نفر از این خدمات استفاده کردند ضمن اینکه جانبازان بالای 25 درصد و اعضای خانواده‌های درجه‌یک آن‌ها و اعضای درجه ‌یک خانواده شهدا نیز می‌توانند با مراجعه به هتل‌های این سازمان با توجه به فصل کاری از تخفیفات خاص استفاده کنند.

وی در پایان با ارائه پیشنهاد همکاری در ارائه سفر کارت به ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در ارائه خدمات گردشگری و طراحی تورهای زیارتی و تفریحی در شهرهایی که هتل‌های این سازمان وجود دارد آماده هرگونه همکاری با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به ایثارگران است.

محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران نیز در این نشست، با ارائه گزارشی به دیدارهای وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهدا و تجلیل از جانبازان این وزارتخانه اشاره و عملکرد سه ‌ماهه اول سال 1397 این وزارتخانه در امور ایثارگران را تشریح کرد.

وی تسریع و تسهیل در خدمات‌رسانی به ایثارگران، توسعه و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، پیگیری مواد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تشکیل و تقویت صندوق قرض‌الحسنه ایثارگران، برگزاری گردهمایی سالیانه مسئولین امور ایثارگران استان‌ها، بهره‌مندی از تخفیف ایثارگران برای ثبت‌نام در مجموعه ورزشی انقلاب، اعزام ایثارگران به سفرهای زیارتی و سیاحتی، تشویق دانش آموزان و دانشجویان نخبه و ممتاز ایثارگر را از اقدامات این وزارتخانه در مورد ایثارگران اعلام کرد.

خرم با اشاره به برگزاری همایش‌های تجلیل از ایثارگران و خانواده‌ای آن‌ها به مناسبت‌های مختلف، تعداد بازدیدهای صورت گرفته وزیر، معاونین و مدیران کل این وزارتخانه از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را در سه‌ماهه اول سال 97، بیش از 65 مورد اعلام کرد و نام‌گذاری اماکن و سالن‌های ورزشی به نام شهدا در سراسر کشور را از دیگر اقدامات این وزارت خانه دانست.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران چاپ 37 مورد کتاب در مورد شهدا، ساخت کلیپ‌های حوزه دفاع مقدس و اهتمام در اجرای مطلوب قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در راستای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به آن‌ها را از اقدامات مستمر این وزارتخانه اعلام کرد.

در این نشست مشاورین وزرا در امور ایثارگران محورهای مختلف خدمات‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بررسی کردند که در نهایت مقرر شد تمامی پیشنهادات تنظیم و برای پیگیری به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شود.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران