Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@11:36:02 GMT

جن گیری و احضار روح زنی شیاد در اینستاگرام!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۲۱۷۴

جن گیری و احضار روح زنی شیاد در اینستاگرام!

به گزارش جهان نيوز به نقل از اتاق خبر24، سرهنگ حسن محمدنژاد  خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر اعلام کرد: امروزه بخش عمده ای از رمال ها با کوچ کردن به فضای مجازی، قربانیان خود را با راه اندازی سایت ها و پیج های مختلف در شبکه های اجتماعی انتخاب می کنند.

آنها به مدد تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، در دنیای مجازی با همان ادعاهای واهی با طرح رابطه با اجنه و دنیای های موازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به کسب درآمد می پردازند.
رئیس پلیس فتا مازندران افزود: در همین راستا، یکی از هم استانی های عزیز با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که چندی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی ناشناس که در فضای مجازی اقدام به رمالی و دعانویسی می کرد آشنا شدم و پس از برقراری ارتباط دوسویه با او، جهت دریافت دعا و فال مبلغ 20 میلیون ریال به حسابی که برایم فرستاده بود واریز نمودم، اما وی پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تماس های بنده نبود. لذا از این پلیس تقاضای رسیدگی به شکایت خود را داشت.

وی ادامه داد: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته بر روی صفحه مورد نظر، مظنون اصلی پرونده که یک زن بود شناسایی شد.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد