Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‎های کشاورزی شهرداری اصفهان اتفاق مبارکی است و باید طرح‌های توسعه در آن اجرایی شود.

به گزارش ایمنا، ناهید تاج الدین در حاشیه بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه میزان رضایت‌مندی فعالان بازار میوه و تره بار از راه‌اندازی این میدان قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به غیر از افرادی که از شهر اصفهان برای بارگیری میوه و سبزیجات به میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان مراجعه می‌کنند، افرادی نیز از شهرهای اطراف برای خرید به این میدان مراجعه دارند و این اتفاق حکایت از خصلت‌های خوب و رعایت انصاف اصفهانی‌ها دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی جایگاه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اقتصاد شهری را بالا و قابل توجه خواند و تصریح کرد: در این میدان محصولات به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و بدون واسطه تحویل کسبه و حتی شهروندانی که برای خریدهای خرد مراجعه کرده‌اند، می‌شود که این فرایند در کنترل و کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اتفاق مبارکی است و باید طرح‌های توسعه در آن اجرایی شود.

تاج الدین با بیان اینکه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان خدمات در کنار هم جمع و به عموم ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: در این میدان تمام نکات بهداشتی رعایت شده، البته برخی نواقص و مشکلات نیز وجود دارد که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در صدد پیگیری و رفع آنها برآمده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت