Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرسول حسینی روز سه شنبه در جمع حدود 20 نفر از مالباختگان شرکت پرهام افزود: قوه قضاییه در حال بررسی پرونده برای رفع مشکل است و به عنوان فرماندار، تمام توان خود را برای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی این پرونده به کار گرفته ام .
به گزارش ایرنا، حدود 20 نفر از مالباختگان شرکت پرهام روز سه شنبه ابتدا میدان اصلی آزادشهر و سپس در مقابل فرمانداری این شهرستان در شرق استان گلستان تجمع و نسبت به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده و عدم اطلاع از عاقبت سرمایه برباد رفته خود، ابراز نگرانی و گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان آزادشهر با دعوت از مالباختگان شرکت پرهام به داخل فرمانداری و نشست با آنان گفت: همه روزه شنونده درد دل های مالباختگان و پاسخگوی مشکلات آنان هستم.
حسینی خاطر نشان کرد: چنانچه برخی با سوء استفاده از این موضوع و با برگزاری تجمعات غیرقانونی بخواهند مزاحمت برای دیگر شهروندان ایجاد کرده و امنیت را زیر سئوال ببرند، با خاطیان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
وی عنوان داشت: مالباختگان با معرفی چند نماینده به دستگاه اجرایی و قضایی شهرستان می توانندمشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و از روند پرونده اطلاع یابند و نیازی به رفتارهای هنجارشکنانه نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دادستان شهرستان آزادشهر نیز با حضور در جمع مالباختگان ابراز کرد: قوه قضاییه با اشراف بر اهمیت موضوع در ابعاد منطقه ای تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی در پرونده در دستورکار خود قرار داده است.
رضا بذری افزود: مرجع رسیدگی به دلیل حضور متهم ردیف اول در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان به آن محل انتقال یافته و پرونده از دسترس ما نیز خارج است ولی پرونده درحال طی روند قضایی است.
وی با اشاره به وضعیت پرونده تصریح کرد: مسئولان قضایی و اجرایی با جدیت و سرعت در حال تکمیل ابعاد پرونده کلاهبرداری شرکت پرهام هستند و لازم است مالباختگان با صبر و بردباری، مسئولان را در این امر یاری کنند و مطمئن باشند متهمان تا بدهی خود را به مالباختگان پرداخت نکنند، نمی توانند از زندان آزاد شوند.
در این نشست برخی از مالباختگان با اشاره به برخی مطالب منتشره در فضای مجازی، نگرانی خود را نسبت به وصول مطالباتشان اعلام کردند.
دادستان شهرستان آزادشهر نیز در این باره گفت: بهتر است مالباختگان با انتخاب چند نماینده بطور هفتگی یا ماهانه از وضعیت پیشرفت پرونده اطلاع کسب نمایند و به اخبار منتشره در فضای مجازی اعتماد نکنند.
فرماندار شهرستان آزادشهر نیز خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی آشکار برخی معاندان انقلاب اسلامی در فضاسازی های اخیر، مالباختگان از تجمعات غیر قانونی و سلب آسایش و خدشه وارد نمودن به امنیت اجتماعی بپرهیزند.
شرکت پرهام که به بهانه لیزینگ خودرو مبادرت به کلاهبرداری و اخذ مبالغی از مردم می کرد، در بهار سال گذشته با کشف ماهیت اصلی اش تعطیل و دو نفر از مدیرانش در شهرستان آزادشهر و سرکرده اصلی این باند قبل از خروج از کشور در تهران دستگیر شد.
به دلیل تشکیل پرونده اولیه از سوی برخی از شکات در دستگاه قضایی شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان، کل پرونده به منظور رسیدگی به این شهرستان منتقل شد.
شرکت پرهام با جذب بیش از 2500 میلیارد ریال در استان گلستان باعث متضرر شدن بیش از دو هزار نفر در این استان شد که حدود 400 نفر از آنان از شهرستان آزادشهر هستند.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی دستگاه قضایی زندان فرماندار شهرستان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛مدیرکل بازرسی خاطرنشان کرد: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد