Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@18:44:02 GMT

2 قنات احیاء شده در روستاهای رشتخوار افتتاح شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۰۷۵۰

2 قنات احیاء شده در روستاهای رشتخوار افتتاح شد+تصاویر

عصر روز گذشته و همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)در مراسمی با حضور ساکنین روستا قنات های احیا شده در روستاهای شعبه و سعادت آباد از توابع شهرستان رشتخوار افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عصر روز گذشته و همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی روستا، قنات های احیا شده در روستاهای شعبه و سعادت آباد از توابع شهرستان رشتخوار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار ضمن تبریک ولادت با سر سعادت امام رضا(ع) در رابطه با اجرای طرح احیای قنوات در دو روستای سعادت آباد و شعبه این شهرستان به خبرنگار ما، گفت: کار احیای قنات های 2 روستای شعبه و سعادت آباد این شهرستان از ابتدای سال 96 آغاز شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی رشتخوار مرمت، بازسازی و احیای قنوات در سطح این شهرستان است، گفت: با توجه با بودجه‌های کم، با بررسی های کارشناسان دو قنات روستای های شعبه و سعادت آباد این شهرستان که نیازمند ترمیم و باسازی بود، در دستور کار بسیج سازندگی این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار همچنین از هزینه 370 میلیون ریالی جهت اجرای این طرح ها خبر داد، و افزود: در جهت اجرای این طرح ها بیش از 300 متر لوله گذاری، 300 متر طوقه چینی، ۴۰۰ متر ایجاد آبراهه سیمانی همراه با مرمت و بازسازی چاه های قدیمی صورت گرفته است.

 

 شایان ذکر است طرح احیاء قنات کلاته در روستای سعادت آباد و قنات قدیمی روستای شعبه به همت مردم روستا، بسیج سازندگی رشتخوار و استان قدس رضوی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران

دریافت 21 MB کد خبر 6095833

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان