Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:08:20 GMT

کودکان کرمانی با چرتکه حساب کتاب کردند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۴۸۰۵

کودکان کرمانی با چرتکه حساب کتاب کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مریم صفری ،مسئول برگزاری مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه گفت: فستیوال استانی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه امروز با حضور شرکت کننده‌های از شهرستان انار، نوق رفسنجان، زرند و کرمان در سالن همایش‌های جهاد دانشگاهی برگزار شد.

 مریم صفری افزود: شرکت کنندگان در پنج سطح پری سکول، بیسیک، المنتری ۲، المنتری ۳ و مکعب روبیک به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افزایش اعتماد بنفس، افزایش تمرکز، افزایش خلاقیت و هماهنگی هر دو نیمکره مغز از جمله تاثیرات ماندگار محاسبات ذهنی چرتکه‌ای در کودکان می‌توان اشاره کرد.

صفری گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات بین رده سنی ۵ تا ۱۲ به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: در هر سطح ۳ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و به فستیوال کشوری که شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام /ی

برگزاری فستیوال استانی محاسبات ذهنی ریاضی در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال