Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:41:03 GMT

پروژه کمربند سبز شرق قزوین اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۲۷۶۳

پروژه کمربند سبز شرق قزوین اجرایی می شود

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد روز شنبه در جلسه شورای ترافیک استان ضمن مهم برشمردن این پروژه، اظهار داشت: طرح کمربندی سبز قزوین از معدود پروژه های انسان محور و دوستدار محیط زیست در کل کشور محسوب می شود.
این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر کاهش بار ترافیک، آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در سوخت می توان با ایجاد مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری موجود، آن را به تفرجگاهی برای شهر تبدیل ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، اجرای این طرح همچنین می تواند باعث افزایش شاخص بهبود کیفیت زندگی و محیط زیست در سطح منطقه شود.
فرخزاد ادامه داد: پروژه کمربندی سبز قزوین از میدان مینودر آغاز و تا میدان شورا به طول 6 کیلومتر امتداد یافته و به صورت طراحی و ساخت (EPC) بوده که طراحی نقشه آن در حین اجرا انجام می شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه گزارش تحلیلی از تصادف های سه ماهه اخیر استان توسط پلیس راهور ارائه شد.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پیاده روی تصادف دوچرخه سواری روابط عمومی زیست محیطی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد

کارشناس مسائل غرب آسیا با یادآوری اینکه مذاکرات فعلی دهمین دور از مذاکرات در طول هفت ماه گذشته تلقی می‌شود، گفت: اگر مذاکرات در روز یکشنبه به نتیجه نرسد جنگ ادامه پیدا خواهد کرد که باید برای رسیدن به این هدف یک سری تضمین‌ها و پیشنهاداتی را به طرف فلسطینی ارائه شود.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مذاکرات آتش بس روز شنبه در قاهره بین نمایندگان دولت مصر، رژیم صهیونیستی، حماس و قطر به دلیل زیاده خواهی و کارشکنی هیئت صهیونیستی با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه قرار بود روند ادامه مذاکرات امروز یکشنبه در قاهره از سر گرفته شود، یادآور شد: اصرار نمایندگان آمریکا این است که مذاکرات تا رسیدن به یک خروجی قابل قبول ادامه پیدا کند، حماس توقف جنگ به صورت کامل را همراه با خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از غزه، بازگشت آوارگان به محل زندگی خود و نیز بازسازی غزه و دریافت کمک‌های انسان دوستانه توسط مردم غزه بخشی از شرایط خود اعلام کرده است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با یادآوری اینکه مذاکرات فعلی دهمین دور از مذاکرات در طول هفت ماه گذشته تلقی می‌شود، تصریح کرد: هیئت رژیم صهیونیستی اصرار دارند قبل از آتش بس گروگان‌ها آزاد شوند و به همین دلیل خواهان آن هستند که مذاکرات از سر گرفته شود اما برای رسیدن به این هدف باید یک سری تضمین‌ها و پیشنهاداتی را هم برای عملیاتی کردن به طرف فلسطینی ارائه بدهند و به همین دلیل به نظر می‌رسد اگر مذاکرات در روز یکشنبه به نتیجه نرسد قطعاً جنگ ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حالی که آمریکا، مصر و هم کشورهای اروپایی اعلام کرده‌اند که حمله به رفح ممکن است اوضاع را پیچیده‌تر کند اما اصرار بنیامین نتانیاهو بر این است که به رفح حمله کند بنابراین آنچنان که به نظر می‌رسد طرح چهار مرحله‌ای در طول ۱۲۴ روز آتش بس برقرار شود هنوز نهایی نشده است و روزنامه‌های صهیونیستی هم بخشی از طرح چهار مرحله‌ای آتش بس در غزه را منتشر کردند اما هنوز خروجی قابل قبولی نداشته است.

هانی زاده در خصوص طرح چهار مرحله‌ای آتش بس تشریح کرد: قرار بر این بود که در طول این مدت هم کمک‌های انسان دوستانه و هم آتش بس برقرار شود؛ این طرح قابل قبول است اما باید ضمانت اجرایی هم باید داشته باشد تا رژیم صهیونیستی پس از آزادی گروگان‌ها دوباره حملات خود را آغاز نکند؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد آزادی گروگان‌ها در مقابل آزادی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بخش‌های مهمی از این طرح را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است گروگان‌ها در یک فرایند زمانی ۱۲۴ روزه حین آتش بس به تدریج در مقابل شماری از زندانیان اسیر فلسطین آزاد شوند و آتش بس هم با نظارت سازمان ملل انجام شود؛ اگر این طرح عملیاتی شود قطعاً مورد قبول حماس نیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 750668

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود