Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز درحالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم در دو بازی قبلی خود تنها دو تساوی بدست آورده اند و این بازی از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار است تا به اولین پیروزی خود در فصل جدید دست پیدا کنند.

استقلال در هفته اول با نتیجه بدون گل برابر پیکان تهران متوقف شد و در هفته دوم نیز در یک بازی جذاب موفق شد که ذوب آهن را در فولادشهر با نتیجه ۲بر۲ متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سوی میدان تراکتورسازی تبریز در هفته اول برابر نفت آبادان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و در هفته دوم نیز بانساجی مازندران بازی کرد که آن بازی نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

بازی امروز جدال ستاره های تازه وارد دو تیم نیز است. استقلال تهران امروز می تواند از بازیکنانی همچون مرتضی تبریز و مارکوس نویمایر رونمایی کند. آنها همچنین طارق همام و الحاجی گرو را نیز به خدمت گرفته اند که بعید به نظر می رسد امروز در بازی باشند. در آن سوی میدان تراکتورسازی تبریز برای دومین بازی می تواند از هری فورستر و آنتونی استوکس استفاده کند و همچنین آنها می توانند از مسعود شجاعی و اشکان دژگه نیز استفاده کنند و این دو بازیکن ملی پوش فرصت این را دارند که اولین بازی خود را در لباس تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال تهران تجربه کنند.

هفته سوم لیگ برتر ایران 

استقلال تهران – تراکتورسازی تبریز

تهران – ورزشگاه آزادی

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

داوران: مهدی سیدعلی – حسن ظهیری — تورج عیوض محمدی – جواد محمدی

آمار و سابقه تقابل های دو تیم

استقلال و تراکتور تاکنون ۱۸ بازی با هم داشته اند که ۳ برد برای استقلال تهران و ۸ برد برای تارکتورسازی و ۷ بازی هم تساوی شده است.

تعداد گلهای زده شده استقلال به تراکتور : ۱۹ گل

تعداد گلهای زده شده تراکتور به استقلال تهران : ۲۷ گل

نتایج آخرین بازی ها

تراکتورسازی تبریز  ۰ — ۰   استقلال تهران   ۱۳۹۶-۱۰-۱۵   لیگ برتر ایران

استقلال تهران   ۱ — ۰   تراکتورسازی تبریز   ۱۳۹۶-۵-۲۰    لیگ برتر ایران

تراکتورسازی تبریز   ۱ — ۰    استقلال تهران   ۱۳۹۶-۱-۳۱   لیگ برتر ایران

استقلال تهران   ۱ — ۲   تراکتورسازی تبریز    ۱۳۹۵-۹-۱۹  لیگ برتر ایران

استقلال تهران   ۲ — ۳    تراکتورسازی تبریز   ۱۳۹۵-۲-۱۹  لیگ برتر ایران

تراکتورسازی تبریز   ۱ — ۲   استقلال تهران   ۱۳۹۴-۱۰-۱   جام حذفی

تراکتورسازی تبریز   ۰ — ۰    استقلال تهران   ۱۳۹۴-۹-۲۲   لیگ برتر ایران

استقلال تهران   ۱ — ۴   تراکتورسازی تبریز   ۱۳۹۴-۲-۲۰   لیگ برتر ایران

تراکتورسازی تبریز   ۲ — ۲    استقلال تهران   ۱۳۹۳-۸-۱۶   لیگ برتر ایران

استقلال تهران   ۱ — ۳    تراکتورسازی تبریز   ۱۳۹۳-۱-۲۲   لیگ برتر ایران

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار باشگاه استقلال تهران اخبار تیم تراکتورسازی اخبار لیگ برتر فوتبال برنامه بازیهای لیگ برتر خلاصه بازی استقلال تهران ساعت بازی امروز استقلال ساعت بازی تراکتورسازی نتیجه بازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها