Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: 10 هزار و 400 تن آرد خام یارانه ای معادل 416 هزار کیسه آرد از ابتدای امسال تاکنون میان مردم مناطق روستایی این استان توزیع شده است.

عبدالحمید رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کیسه های آرد با قیمت مصوب 37 هزار و 500 تومان کارگروه تنظیم بازار و شورای آرد میان روستاییان در مناطق فاقد نانوایی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در این مدت هزار و 700 تن سبوس توسط اتحادیه تعاون روستایی سیستان و بلوچستان در اختیار دامداران قرار گرفته است.
مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح تنظیم بازار امسال 300 تن کالای اساسی از قبیل مرغ، برنج و تخم مرغ توسط این نهاد در سطح روستاهای استان توزیع شده است.
رسولی توزیع 2 هزار تن کود اوره میان کشاورزان را از دیگر اقدامات سالجاری سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
وی افزود: همچنین در این مدت 13 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان سیستان و بلوچستان توسط شبکه تعاون روستایی خریداری و به سیلوها غله تحویل شده است.
به گزارش ایرنا بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 جمعیت سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان به 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر شامل 704 هزار و 888 خانوار رسیده است که یک میلیون و 427 هزار و 332 نفر ساکن نقاط روستایی استان هستند.
7316**3042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون روستايي توزيع آرد سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان