Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:41:39 GMT

ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۲۱۴۶

ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است

به گزارش خبرگزاری مهر، نظامی ظهر امروز در دیدار با پوربزرگ مدیرکل پست استان از ضرورت ایجاد اداره پست شهر سهند گفت .

نظامی در این دیدار با اشاره به طرح های توسعه ای شهر جدید سهند و گسترش شهر در ۵ فاز و استقرار جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر لزوم توسعه خدمات شهری و دولتی در این شهر را خاطر نشان شد و افزود: با وجود ظرفیت بالای رشد و توسعه ای شهر و نیز جمعیت سیال این شهر ارائه خدمات پستی در این شهرلازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه جغرافیایی شهر سهند بر لزوم پلاک کوبی کد پستی در این شهر تاکید داشته و افزود: شهرداری سهند نهایت همکاری و تعامل را در بحث آدرس و نشانی و نیز طرح پلاک کوبی را با پست استان خواهد داشت.

پوربزرگ نیز ضمن ارائه گزارش چهار ماهه پست استان با اشاره به شعار سال پستی همیشه و همه جا با پست ایران خاطر نشان شد شبکه پستی کشور با گستره وسیع در دورترین روستاها و نقاط تماس در حال خدمت رسانی به مردم است. پست استان نیز با توجه به توسعه شهری سهند اقدام به تملک مکانی جهت ساخت اداره پست سهند نموده که با تامین اعتبارات لازم درآینده نزدیک شاهد افتتاح اداره پست سهند خواهیم بود .

پوربزرگ با اشاره به لزوم احصای آدرس در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر پلاک کوبی کد پستی را در سهند یادآور شده و افزود: با تشکیل جلسات کارشناسی طرح پلاک کوبی شهر سهند هم زمان با هفته دولت آغاز خواهد شد.

کد خبر 4372784

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات رسانی پست شرکت پست شهر جدید سهند روز خبرنگار خبرگزاری مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به طرح جامع شهر اصفهان گفت: محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

سعید صادقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایندهای اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای در ۱۴۰۳ اظهار کرد: تمام این فرایندها در راستای تسریع و تسهیل پاسخگویی به متقاضیان و اربابان رجوع است، همچنین سیاست‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بتواند به فرایند پاسخگویی کمک کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل سعی دارد در چند حوزه ورود پیدا کند، افزود: اولین موضوع این است که بتوانیم کارشناسان مناطق را به لحاظ سطح علمی و فنی به‌روز نگه داریم تا بتوانند به‌درستی و بر اساس ضوابط، پاسخ متقاضیان را در کمترین زمان بدهند؛ در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم این کار را انجام دهد.

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌هایی که بتواند طرح تفصیلی و توسعه شهری را غنی از اطلاعات کند و موجب شود تا کاربر منطقه و شهروند از طریق سامانه شهرسازی الکترونیک به حداکثر اطلاعات مدنظر دستیابی پیدا کند و از برداشت‌های سلیقه‌ای و کندی روندی پاسخگویی جلوگیری کند، گفت: طرح جامع برای آینده شهر اهمیت زیادی دارد، با توجه به قرارداد اخیر اداره کل راه و شهرسازی با مشاور طرح جامع، شهرداری نیز به‌عنوان مصرف‌کننده می‌تواند در این طرح اثرگذار باشد.

صادقانی ادامه داد: شهرداری اصفهان به این حوزه ورود کرد و کمیته‌های تخصصی در معاونت شهرسازی تشکیل شد، همچنین پیگیری می‌شود تا موارد مدنظر شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمان مقرر و بر اساس قول‌های مشاور، خروجی‌های این طرح را داشته باشیم.

کد خبر 749160

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است