Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مراسم کلنگ‌زنی مسجد و مجتمع فرهنگی قمر بنی‌هاشم با حضور آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعیان، حجت‌الاسلام قوامی امام‌جمعه شهر پردیسان و قشرهای مختلف مردم در شهرک پردیسان قم برگزار شد.

آیت‌الله جعفر سبحانی ضمن قدردانی از بانیان مسجد قمر بنی‌هاشم گفت: لازم است مردم و جوانان به‌منظور کمک در ساخت مسجد و در راستای رشد فرهنگ و تعالی جامعه کمک کرده و حضور مثمرثمری در این کار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت مسجد و برپایی نماز جمعه اظهار داشت: رسول مکرم اسلام(ص) نخستین کاری که بعد از ورود خود به مدینه انجام دادند برپایی نماز جمعه و ساخت مسجد بود.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قوامی امام‌جمعه پردیسان قم ساخت مسجد را یکی از موضوعات مهم مسجد محوری بیان و خاطرنشان کرد: مسجد قمر بنی‌هاشم با کمک مردم و خیرین و در متراژ 2 هزار متری ساخته‌ شده است.

همچنین محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم نیز در سخنانی با بیان اینکه از 2 هزار متر زمین اختصاص‌ یافته 500 متر آن به مسجد تعلق گرفت تصریح کرد: این دومین مسجدی است که کلنگ آن در خیابان زاگرس بر زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به کمبود مسجد در منطقه پردیسان قم اظهار داشت: این منطقه حدود 13 مسجد کم دارد، همچنین به‌زودی شاهد ساخت و راه‌اندازی نخستین مسجد الکترونیکی در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/الف

مراسم کلنگ‌زنی مسجد و مجتمع فرهنگی قمر بنی‌هاشم در پردیسان قم برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان