Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا ازچهارمحال و بختیاری، مجید نظری معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار صبح امروز 23 مرداد ماه درشورای هماهنگی مدیریت بحران، بیان کرد: از 24 مرداد ماه ساعت کاری دستگا‌ه‌های اجرایی استان به روال قبل بازمی‌گردد.
وی افزود: ساعت کار دستگاه های اجرایی استان از 23 تیرماه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت6:30 اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بارش های سال زراعی استان با 46 درصد کاهش مواجه شده است، ادامه داد: بارش‌های سال زراعی جاری در استان 312 میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 46 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
شاهرخ پارسا بیان کرد: در حال حاضر 93 درصد استان به خشکسالی متوسط، چهار درصد به خشکسالی شدید و سه درصد خشکسالی خفیف دچار شده است.
وی با تاکید بر اینکه با وجود خشکسالی‌های 11 سال اخیر در چهارمحال و بختیاری، سطح منابع آب زیرزمینی استان 35 متر افت داشته است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری پس از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر رتبه هفتم خشکسالی کشور را دارد.
پارسا خاطرنشان کرد: میانگین بارش‌های سالانه در استان 580 میلیمتر است و از سال86 با آغاز پدیده خشکسالی یک‌هزار و 300 میلیمتر کاهش بارش داشته‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری