Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس عکسی از مهدی شادمانی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و برای این خبرنگار ورزشی آرزوی سلامتی کرد. 

شادمانی در واکنش به پیام روحیه بخش سرمربی پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «آقای سرمربی نمی‌دونم چطوری از شما تشکر کنم. پیام یک ساعت پیش شما شوکه‌ام کرد و بی اختیار اشک ریختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تیم محبوب منه و بارها خوشحالی و غم رو توی باخت و بردهاش با تمام وجود حس کردم اما هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برسه که توی دردهام بازیکنان جدید و قدیم و مخصوصا سرمربی محبوبش برام پیام بدن و حتی به اندازه چند ثانیه به فکرم باشند. 
من آدم مذهبی‌ای هستم و این پیام شما رو نماد محکمی از توجه خدا به خودم می دونم اما دلیل نمی‌شه ازتون تشکر نکنم. آقای سرمربی به خاطر اینکه به فکرم بودید و آرزوی به این خوبی برام داشتید ازتون ممنونم و امیدوارم خداوند بزرگ به شما و خانواده‌تون سلامتی و تندرستی بده و همیشه روزهای خوبی داشته باشید.
پ.ن : اوس کریم بگو با تو و محبت‌هات چه کنم ؟ کدوم شکری هست که بتونه ذره‌ای ناچیز از محبت‌هات رو جبران کنه. می‌گم الحمدلله اما احساس می کنم کمه یادم بده شاکرت باشم یادم بده شکر کنم. با تمام وجود اتفاقی رو که داره میوفته حس می کنم ممنونتم. ممنون.»

پیش از این مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به دیدار شادمانی رفته بود.

منبع: وانا

کلیدواژه: مهدی شادمانی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد