Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:42:14 GMT

«نوشهر » قهرمان مسابقات شنای آبهای آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۹۲۴

«نوشهر » قهرمان مسابقات شنای آبهای آزاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شنای آبهای آزاد ویژه شهدای غواص در قالب جشنواره تفریحات‌ ساحلی ‌وآبی با معرفی برترین ها شامگاه شنبه در چالوس به کار خود پایان داد.

نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:نفرات اول تا سوم رده های سنی زیر ۱۴ سال، بالای ۱۴ سال و پیشکسوتان و تیم های برتر مسابقات شنای آبهای آزاد یادواره شهدای غواص با حضور تیمهایی از استانهای مختلف کشور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رده سنی زیر ۱۴ سال، ابوالفضل نوربخش از قائمشهر، علی ابوالقاسمی از محمودآباد و ابوالفضل غلامعلی پور از بابلسر و در رده سنی بالای ۱۴ سال، علی کردنائیج از نور، رضا محمودی از نور و پارسا درویش نیا از نوشهر برتر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در رده سنی پیشکسوتان، فرشید صادقی از کردستان، مسعود سهرابی از آبادان و محمد مستاجران از اصفهان اول تا سوم شدند.

به گفته کریمیان، در مجموع تیمی، تیمهای نوشهر، نور و کردستان اول تا سوم شدند.

در پایان به  تیم اول تا سوم ونفرات برتر  کاپ قهرمانی ولوح مسابقات اهداء شد.

کد خبر 4378478

منبع: مهر

کلیدواژه: چالوس شهدای غواص مسابقات شنا مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور