Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصدومیت دو ماهه روزبه چشمی و کمبود بازیکن استقلال در پست‌های دفاع وسط و هافبک دفاعی، هر دو با هم کار شفر را برای چینش خط دفاعی مستحکم برای تیم سخت کرده است. روزبه چشمی چند روزی هست که به تمرینات تیم اضافه شده است. همین موضوع باعث شده آبی‌پوشان برای ترمیم خط دفاعی تیم پیش از بازی‌ با السد به حضور این بازیکن امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب اصغرخانی، پیشکسوت استقلال در همین رابطه می‌گوید: «هنوز مشکلاتی در سیستم دفاعی به چشم می‌خورد که قطعا بعد از اضافه شدن روزبه چشمی به تیم این مشکلات از بین خواهد رفت. نمی‌دانم شرایط روزبه چطور است اما امیدوارم او تا قبل از بازی با السد به آمادگی کامل برسد و شرایط خوبی پیدا کند تا در آن بازی بزرگ با مشکل مواجه نشویم.»

درست است که هنوز ابهاماتی در پست بازی چشمی وجود دارد اما چه او در پست هافبک دفاعی بازی کند و چه دفاع وسط، در هر دو صورت حضورش کمک بزرگی برای استقلال خواهد بود. استقلال در پست دفاع وسط تنها منتظری و دانشگر را در اختیار دارد، فرشید باقری و علی کریمی هم دو هافبک دفاعی آبی‌ها هستند و استقلال در این دو پست بازیکن تعویضی ندارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی السد قطر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد