Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام اعلام کرده‌اند که تحت تاثیر یک حمله سایبری دیگر قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، از چند روز پیش تاکنون تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی توییتر و ردیت عنوان کرده‌اند که پس از تغییر ناگهانی دامنه پست الکترونیکی و ای‌میل آن‌ها که در اینستاگرام ثبت شده بود، به دامنه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ru، دیگر قادر نخواهند بود وارد حساب کاربری خود شوند.

به نظر می‌رسد هزاران کاربر اینستاگرامی به چنین حمله سایبری گرفتار شده‌اند و در فضای مجازی سعی کردند شکایت خود را به گوش شبکه اجتماعی اینستاگرام برسانند.

این کاربران همچنین می‌گویند بدون دلیل خاصی، پس از خروج از حساب کاربری خود دیگر نتوانسته‌اند وارد شوند و این بدان معناست که مجرمان سایبری و هکرها کنترل و مدیریت حساب کاربری قربانی موردنظر را در دست گرفته‌اند.

هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی قربانیان نظیر عکس پروفایل کاربران، نام و شناسه کاربری آن‌ها، گذرواژه و پست الکترونیکی مربوطه آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند. هم‌چنین برخی دیگر از گزارش‌ها حاکی از آن است که از طریق هک اینستاگرام، هکرها توانسته‌اند به حساب کاربری فیس بوک آن‌ها نیز نفوذ یابند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اينستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود