Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:47:07 GMT

۱۰ جایگاه عرضه دام در کرج جانمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۸۸۲۰

۱۰ جایگاه عرضه دام در کرج جانمایی شد

عباس وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدی که امروز توسط سرپرست شهرداری کرج از مراکز عرضه و  ذبح بهداشتی دام ویژه عید قربان انجام‌شده است، اظهار کرد: طبق مکاتبات انجام‌شده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر مقرر شد بدین منظور ۱۰ جایگاه عرضه دام در سطح مناطق ده‌گانه کرج جانمایی و تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عوامل دامپزشکی، بهداشت، محیط‌زیست و ناجا در کنار عوامل اجرایی شهرداری کرج در این جایگاه‌ها حضور دارند، عرضه دام از ساعت ۶ صبح امروز در این مراکز آغازشده است و همچنان ادامه دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج افزود: در چند جایگاه ازجمله جایگاه منطقه هشت در میدان جمهوری، جایگاه منطقه یازده در بلوار شورا و جایگاه منطقه هفت‌در بلوار بیهقی که جزو نقاط مرکزی و مهم شهر هستند، مراجعات بیشتری از سوی شهروندان داشته‌ایم و بیش از ۱۰۰ رأس دام در این جایگاه‌ها عرضه‌شده است.

وحیدی در ادامه بابیان اینکه امسال نیز مراجعات مردم به این جایگاه‌ها زیاد بوده است، گفت: کنترل دام‌ها و بررسی شرایط بهداشتی جایگاه‌های عرضه دام توسط عوامل اجرایی اداره کل دامپزشکی استان البرز انجام‌شده است و نمایندگان مربوطه برای کنترل شرایط عرضه دام در این محل‌ها حضور دارند.

کد خبر 4381982

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج عید سعید قربان مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد عید سعید قربان شیراز هفته دولت بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی جریان دارد، تیم تپانچه بادی مختلط ایران با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد.

این تیم در مرحله فینال به عنوان دوم دست یافت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • جوجه یک روزه
  • تردد در محور هراز برقرار است